شناور بادی روی آب

تشک بادی روی آب یکنفره صورتی رنگ اینتکس

از {{model.count}}

intex 59703

تعداد
نوع
360,000
280,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب یکنفره صورتی رنگ اینتکس دارای طراحی ساده ای می باشد که تنها از یک رنگ تشکیل شده است و فاقد طرح های چاپی می باشد. اما با این طرح زیبا دارای استاندارد های لازم نیز می باشد که افراد می توانند در طی سال های زیاد از داشتن آن لذت ببرند و در تمامی مسافرت ها و گردش های خود به راحتی آن را به همراه داشته باشند. تشک بادی روی آب مد نظر دارای ظرفیت تکنفره است که یک فرد بر روی آن جای می گیرد و با توجه به تحمل وزنی که بدنه دارد می توان آن را توجیه نمود. به این ترتیب گزینه ای مناسب است که به صورت کمجا می توان آن را به راحتی به همراه داشت و تنها با در دست داشتن یک پمپ باد ساده نسبت به راه اندازی محصول اقدام کرد.

خرید تشک بادی روی آب یکنفره صورتی رنگ اینتکس ارزان این تشک بادی روی آب دارای رنگ ثابت می باشد که قابلیت داشتن ظاهری بدون تغییر را دارد و در برابر اشعه یو وی نیز مقاومت دارد تا در طی سال های زیاد و قرار گیری در معرض تابش خورشید دچار آسیب و تغییر حالت نشود و رنگ بدنه را به محیط پس ندهد. به این ترتیب موقعیت دلخواهی است که افراد با قرار گیری بر روی آن و بر روی آب های آرام احساس خوشایندی خواهند داشت و از آن بهره مند خواهند شد. این محصول در ساختار خود دارای بالش بادی سرخود نیز می باشد که می توان سر و گردن را در موقعیت استاندارد قرار داد و توانست به حالت درازکش برای مدت زمان طولانی قرار گرفت و دچار مشکل نشد. بدنه دارای مقاومت زیاد می باشد و تنها با احتمال برخورد اشیاء تیز به بدنه تهدید می شود و در معرض خطر پارگی و آسیب قرار می گیرد. به این ترتیب می بایست از برخورد این موارد به بدنه جلوگیری کرد و توانست محصول را برای سال های زیاد دارا بود. خرید تشک بادی روی آب یکنفره صورتی رنگ اینتکس تنها با پرداخت هزینه کم از فروشگاه سنتر اینتکس انجام می شود.

 نوع مستطیلی
 طول 183 سانتی متر
 عرض 69 سانتی متر
 ارتفاع 7 سانتی متر
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپندارد
نوع پمپندارد
 وزن 900 گرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 مناسب تمام سنین
 دارای بالش بادی سرخود
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...