شناور بادی روی آب

تشک بادی روی آب دونفره بالش دار دورنگ

از {{model.count}}

bestway 43055

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب دونفره بالش دار دورنگ به عنوان جدید ترین محصول ساخته شده توسط شرکت بست وی معرفی می شود که مناسب استفاده در روز های گرم آفتابی بر روی سطح آب است و می تواند ایمنی افراد را نیز ایجاد سازد. به طوری که تعادل کافی دارد و بر روی سطح آب نیز تعادل افراد جهت قرار گیری را مهیا می سازد. این محصول بی نظیر بدنه ای طبی و نرم دارد که استاندارد های لازم را شامل می شود و می تواند راحتی را ایجاد کند تا افراد به حالت درازکش بر روی آن قرار گیرند و به تفریحات آبی بپردازند. تشک بادی روی آب دو نفره است و ظرفیت قرار گیری دو فرد به طور همزمان را نیز دارد و تحمل وزن بالایی از خود نشان می دهد. تا دچار مشکل نشوند و بتوانند با خیالی آسوده بر روی آن احساس خوشایندی را تجربه کنند. 

خرید تشک بادی روی آب دونفره بالش دار دورنگ ارزانبدنه محصول مانند تمامی شناور های بادی دارای قابلیت غیر قابل نفوذ بودن می باشد و مقاومت بالا در برابر نفوذ آب دارد. در نتیجه می توان برای مدت زمان طولانی آن را در سطح آب مورد استفاده قرار داد و از آن بهره برداری کرد و شاهد هیچ گونه مشکل در محصول نبود . این تشک بادی روی آب دارای بر آمدگی بزرگی در بخش بالایی می باشد که به صورت مجزا راه اندازی می شود و با نام بالش بادی سرخود معرفی می گردد. به این ترتیب افراد در حالت درازکش نیازی به سایر وسایل اضافه ندارند و به راحتی می توانند موقعیت خود را داشته باشند و همچنین تعادل لازم را نیز داشته باشند. به این ترتیب گزینه ای بی عیب و نقص است که علاوه بر داشتن زیبایی ظاهری می تواند راحتی و آرامش را نیز مهیا سازد و برای افراد بهترین و خاص ترین موردی باشد که تمایل به داشتن آن در فصول گرم سال دارند. به جهت انتخاب و خرید تشک بادی روی آب دونفره بالش دار دورنگ تنها می توان به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه نمود.

نوع تفریحی
 طول193 سانتی متر
 عرض 142 سانتی متر
 ارتفاع 18 سانتی متر
 تحمل وزن 180 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت بدنه 0.75 میلی متر
 تعداد دستگیره 2 عدد
 تعداد دریچه باد 2 عدد
 تعداد محفظه نگهدارنده بطری-
 وزن محصول2.6 کیلوگرم
 شرکت سازنده بست وی
 ساير ويژگی ها دارای بدنه ضخیم و بادوام
 مناسب تمام سنین
 راه اندازی با تمامی پمپ های باد محصولات بادی
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...