شناور بادی روی آب

تشک بادی روی آب کودک بست وی مدل پری دریایی

از {{model.count}}

bestway 9101f

تعداد
نوع
1,650,000
1,280,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب کودک بست وی مدل پری دریایی یکی از جدیدترین محصولات بادی شرکت بست وی است که به تازگی روانه بازار شده است. این تشک بادی روی آب دارای ویژگی های خاصی بوده که آن را برای استفاده کودکان مناسب کرده و موجب شده تا به خوبی توجه کودکان را جلب کند و به فروش بالایی برسد. طرح این محصول به صورت یک پری دریایی می باشد که برای کودکان و خصوصا دختران از جذابیت بالایی برخوردار می باشد. کودکان اغلب به تفریحات آبی علاقه مند بوده و با این تشک بادی روی آب می توانند لحظات شاد و مفرحی را در استخر ها تجربه کنند.

تشک بادی روی آب کودک بست وی طرح پری دریایی

این محصول از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد به طوری که به راحتی می توان از آن به صورت طولانی مدت در برابر نور خورشید استفاده کرد بدون اینکه دچار تغییر رنگ و یا پوسیدگی شود. بدنه این تشک بادی روی آب از وینیل ساخته شده است و ضد حساسیت می باشد تا برای پوست های حساس کودکان ایجاد مشکل نکند. سطح این تشک بادی روی آب نیز به صورت مواج می باشد تا آب بر روی تشک بادی جمع نشده و کودک اذیت نشود. این نوع از طراحی مقاومت محصول را نیز افزایش داده و انعطاف بیش تری به بدنه تشک بادی روی آب می دهد. از دیگر ویژگی های این تشک بادی روی آب می توان به راه اندازی آسان اشاره کرد. شما به راحتی می توانید این محصول را توسط یک پمپ باد در زمانی کوتاه راه اندازی نمایید و پس از استفاده نیز به راحتی تخلیه کنید تا به حالت اولیه بازگردد.

برای خرید تشک بادی روی آب کودک بست وی مدل پری دریایی با کیفیت بسیار بالا و کاملا اورجینال به سایت سنتر اینتکس مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.

 نوع تفریحی
 طول 158 سانتی متر
 عرض 81 سانتی متر
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت لایه ها 0.30 میلی متر
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپ خیر
 نوع پمپ-
 وزن 250 گرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگی ها مناسب سنین مختلف
 دارای سطح مواج
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...