شناور بادی روی آب

تشک بادی روی آب یکنفره سبز رنگ اینتکس

از {{model.count}}

Intex 59703

تعداد
نوع
360,000
280,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب یکنفره سبز رنگ اینتکس از سری محصولات جدید و خاصی است که به دلیل سادگی بدنه مورد توجه عده زیادی از افراد قرار گرفته است و می تواند برای آن ها بهترین موقعیت را ایجاد سازد. تشک بادی روی آب با بدنه ای از جنس پی وی سی ضخامت زیادی را ایجاد کرده است تا با اطمینان از کیفیت محصول بتوان آن را بر روی سطح آب های آرام قرار داد و بر روی آن نیز قرار گرفت و توانست ساعات خوشی را سپری کرد که در واقع کسب تفریحات مهیج آبی می باشد. تشک بادی روی آب مد نظر دارای رویه مواج می باشد که آرامش و راحتی را به بدن می بخشد و می تواند ساعات طولانی افراد را بر روی خود حفظ کند و بتوان بهترین موقعیت را تجربه نمود. 

خرید تشک بادی روی آب یکنفره سبز رنگ اینتکس ارزانعلاوه بر این موارد بخش برآمده ای در ساختار محصول وجود دارد که به عنوان بالش بادی سرخود معرفی می گردد و می تواند سبب درازکشیدن افراد و قرار گیری استاندارد سر و گردن شود. از این رو می توان با تکیه بر طراحی بی عیب و نقصی که دارد به عنوان جدید ترین و حرفه ای ترین محصول بادی برای روز های گرم تابستان انتخاب شود و بتوان به راحتی آن را در مسافرت و گردش به همراه داشت و در نهایت توانست شرایط دلخواهی را تجربه نمود. تشک بادی روی آب با ظرفیت تکنفره کمجا و منحصر به فرد می باشد. به طوری که در حالت خالی بودن از باد به صورت تاشو می شود و می تواند فضای کمی را اشغال کند و بتوان در زمان نیاز به راحتی آن را در مسافرت و گردش به همراه داشت. زمانی که افراد تمایل به استفاده از محصول نیز دارند می توانند پمپ باد را به دریچه باد موجود در ساختار محصول متصل کنند و در نهایت باد را وارد بدنه کرده و آن را راه اندازی نمایند. چنانچه تمایل به انتخاب و خرید تشک بادی روی آب یکنفره سبز رنگ اینتکس دارید به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه نمایید.

 نوع تفریحی
 طول 183 سانتی متر
 عرض 69 سانتی متر
 ارتفاع 7 سانتی متر
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپندارد
نوع پمپندارد
 وزن 900 گرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 مناسب تمام سنین
 دارای بالش بادی سرخود
 اقلام همراه-

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...