شناور بادی روی آب

تشک بادی روی آب تکنفره بالش دار سبز

از {{model.count}}

intex 58890

تعداد
نوع
740,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب تکنفره بالش دار سبز ایجاد راحتی در سطح آب های آرام می کند و امکان قرار گیری به حالت درازکش را ایجاد می سازد تا تمامی کسانی که به دنبال داشتن آرامش و راحتی در سطح آب می باشند بتوانند از این محصول بهره برداری کنند و بهترین اوقات را کسب نمایند. تشک بادی روی آب به صورت تکنفره در دسترس افراد می باشد و برای رده سنی بزرگسال ساخته شده است که تحمل وزن بالایی نسبت به فشار وارد بر خود دارد و می تواند تعادل لازم را داشته باشد. تشک بادی روی آب طراحی استاندارد و مناسبی دارد که دارای بالش بادی سرخود نیز می باشد تا در زمان قرار گیری به حالت درازکش بتوان با خیالی آسوده بر روی آن قرار گرفت و لذت برد. 

خرید تشک بادی روی آب تکنفره بالش دار سبز جدیدبالش بادی سرخود بخش بر آمده در قسمت بالایی بدنه می باشد که محل قرار گیری سر و گردن است. این بخش از استاندارد ترین حالت ممکن تشکیل شده است که باعث قرار گیری به صورت مناسب می شود و از بروز گردن درد نیز جلوگیری می کند و امکان درازکشیدن بر روی محصول را مهیا می سازد. بخش مورد نظر دارای دریچه ای مجزا برای ورود باد است که به سرعت میزان باد مورد نیاز افراد را وارد بدنه می کند و می تواند این قسمت را با خصوصیات منحصر به فرد در اختیار افراد برای استفاده قرار دهد. تشک بادی روی آب با وزن کم و قابلیت تاشو در حالت خالی بودن از باد بهترین گزینه برای مسافرت و گردش است که به راحتی حمل و جا به جا می شود و به آسانی نیز راه اندازی می گردد. دارندگان این محصول نیاز به تهیه یک پمپ باد دستی دارند تا با رسیدن به مکان مورد نظر به سرعت نسبت به ورود باد به داخل بدنه اقدام کنند و بدنه را مهیای استفاده نمایند. انتخاب و خرید تشک بادی روی آب تکنفره بالش دار سبز به صورت آسان و سریع تنها با مراجعه به نمایندگی سنتر اینتکس انجام می شود.

نوع تفریحی
 طول 188 سانتی متر
 عرض 71 سانتی متر
 شرکت سازنده اینتکس
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 جنس رویه PVC 
 جنس بخش کناری PVC 
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ -
نوع پمپ -
 وزن 1.35 کیلو گرم 
 سایر ویژگی ها مناسب تمام سنین
 دارای طراحی فوق العاده
سه رنگ متفاوت
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...