اسباب بازی بادی

دروازه بادی با توپ بادی بست وی اصل

از {{model.count}}

Bestway 52058

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

دروازه بادی با توپ بادی بست وی اصل محصولی سازگار با استفاده در موقعیت های مختلف است که می تواند شرایط بازی و سرگرمی برای برای افراد ایجاد کند تا کودکان و بزرگسال در کنار هم اوقات فراغت خوبی را داشته باشند. این محصول بی نظیر که ساخت شرکت بست وی نیز می باشد از بدنه ای مقاوم و منحصر به فرد برخوردار می باشد که در اثر عوامل محیطی دچار آسیب نمی شود و می تواند طول عمر بالایی از خود نشان دهد. 

فروش دروازه بادی با توپ بادی بست وی اصل باکیفیتتنها راه خرابی بدنه و آسیب رسیدن به آن برخورد اشیاء تیز به بدنه می باشد که آن را دچار پارگی می کند و ممکن است به سرعت و به راحتی بدنه را تحت تاثیر قرار دهد. به این ترتیب می بایست محل قرار دادن دروازه بادی را مورد بررسی قرار داد تا فاقد چنین مواردی باشد و بتوان از شرایط لذت برد. بدنه با آسیب دیدن قابلیت ترمیم دارد به شرط آن که پارگی زیاد نباشد و بتوان به وسیله چسب و وصله تعمیرات آن را مورد ترمیم قرار داد. به این ترتیب دارندگان این محصول می بایست نسبت به خرید چسب و وصله تعمیرات نیز اقدام نمایند تا با ایجاد مشکل به سرعت نسبت به ترمیم بدنه اقدام نمایند و محل مورد نظر را از بروز آسیب بیش تر ایمن سازند. این محصول قابلیت استفاده در خشکی و یا استفاده در سطح آب های آرام را نیز دارد و در واقع می تواند در سطح آب با تعادل زیاد و به راحتی قرار گیرد. در نتیجه می توان از داشتن آن بهره کافی را برد و توانست ساعات خوشی را سپری کرد تا در نهایت استاندارد ترین حالت ممکن را کسب کرد و به صورت دست جمعی بازی و تفریحات مهیج را انجام داد. کسانی که قصد خرید دروازه بادی با توپ بادی بست وی اصل را دارند تنها می توانند با مراجعه و ورود به نمایندگی سنتر اینتکس اقدام به خرید کنند تا روز های خوشی را برای خود و یا فرزندان خود مهیا سازند.

نوع تفریحی
 طول 213 سانتی متر
 عرض 122 سانتی متر
 ارتفاع 137  سانتی متر
 جنس بدنه PVC
 وزن 2.5 کیلوگرم
 نوع توپ وینیل
 پمپ خیر 
 نوع پمپ  -
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 طراحی بسیار زیبا
 قابل استفاده بر روی آب
 تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...