اسباب بازی بادی

توپ بادی کودک مدل انیمیشن اسباب بازی ها

از {{model.count}}

intex 58037

تعداد
نوع
220,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

توپ بادی کودک مدل انیمیشن اسباب بازی ها جدید و خاص برای رده سنی کودکان ساخته شده است و امکان بهره برداری از آن برای سال های زیاد را ایجاد کرده است. این محصول در محیط های خشکی و آبی استفاده می گردد و دارای بدنه ای ضخیم و کاربردی می باشد و در حالت تخلیه از باد نیز به صورت تاشو در می آید و فضای کمی را اشغال می نماید. به این ترتیب گزینه ای کاربردی و مناسب برای روز های گرم تابستان در محیط های آبی می باشد که با در نظر گرفتن مزیت های موجود در آن می توان نسبت به خرید محصول اقدام کرد و سال های زیاد از داشتن آن بهره برداری نمود. 

خرید توپ بادی کودک مدل انیمیشن اسباب بازی ها ارزانتوپ بادی برای رده سنی کودکان دارای طرح چاپی و زیبا می باشد که برگرفته از انیمیشن ماشین ها است و دارای رنگبندی فانتزی و زیبا بوده است. این رنگبندی متناسب با روحیات کودکان می باشد و برای آن ها جذابیت دارد و می توانند ساعات خوشی را از آن استفاده نمایند. توپ بادی دارای وزن کم نیز بوده است که به راحتی جا به جا شود و مورد استفاده قرار گیرد. همچنین برای حمل آن در مسافرت و گردش نیز مشکلی وجود ندارد. به این ترتیب گزینه ای منحصر به فرد می باشد که علاوه بر داشتن کیفیت و کارایی بالا دارای قیمت مناسب نیز می باشد تا تمامی کسانی که تمایل به داشتن آن دارند بتوانند نسبت به خرید محصول اقدام نمایند. این محصول بی نظیر و خاص ساخت شرکت اینتکس است و دارای دوام و طول عمر بالا می باشد و مزیت داشتن ضخامت زیاد را نیز دارد. به این ترتیب تمامی کسانی که تمایل به داشتن این محصول دارند می توانند به راحتی از این توپ بادی بهره برداری کنند و دچار مشکل نشوند و ساعات خوشی را سپری کنند. به جهت خرید آسان توپ بادی کودک مدل انیمیشن اسباب بازی ها امکان مراجعه به فروشگاه سنتر اینتکس وجود دارد و می توان آن را سفارش داد.

نوع گرد
 قطر 61 سانتی متر
قابلیت استفاده در آب دارد
 وزن 130 گرم
 جنس وینیل
 رده سنی بالای دو سال
 شرکت تولید کننده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدون پلیسه
 بدون پس دادن رنگ
 قابل استفاده در هر مکان
 اقلام همراه -


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...