اسباب بازی بادی

توپ بادی کودک اینتکس مدل فروزن

از {{model.count}}

intex 58021

تعداد
نوع
165,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

توپ بادی کودک اینتکس مدل فروزن از سری وسایل بادی برای بازی های مهیج کودکان می باشد که به همراه دوستان و یا والدین خود به این بازی ها مشغول می شوند و می توانند به راحتی بهترین اوقات را کسب کنند. این محصول بی نظیر دارای وزن کم و قابلیت حمل آسان می باشد که به نوبه خود مزیت مهمی به حساب می آید که با داشتن کارکرد آسان و راحت می توان نسبت به داشتن آن در موقعیت های مختلف اقدام کرد و در محیط های آبی نیز از استفاده کردن از آن بهره برداری نمود. توپ بادی محصولی برای بازی در خشکی نیز می باشد که می توان در محیط خشکی هم به تفریحات مهیج پر داخت و بازی های پر جنب و جوش را کسب کرد. 

فروش توپ بادی کودک اینتکس مدل فروزن جدیداین محصول از بدنه ای ضخیم تشکیل شده است که بر روی آن طرح های چاپی به کار رفته است که به محیط رنگ پس نمی دهند و می توانند با ظاهری خاص و منحصر به فرد برای افراد انتخاب و خریداری شود. طرح های چاپی روی بدنه از طرح محبوب کودکان تشکیل شده است که موجب جذب آن ها نیز می شود و می تواند استاندارد ترین حالت ممکن را رقم می زند. به این ترتیب توپ بادی مد نظر با طرح فروزن جزو پر فروش ترین توپ های بادی برای رده سنی کودک است که به دلیل داشتن بدنه ای ضخیم می تواند در طی سال های زیاد کاربرد داشته باشد و برای استفاده در موقعیت های مختلف انتخاب گردد. این محصول وزن کمی دارد و به صورت کمجا در مسافرت و گردش به همراه افراد می باشد. چرا که بدنه در حالت تخلیه از باد به صورت تاشو می شود و می تواند فضای کمی را اشغال کند و به راحتی برای حمل و جا به جایی به مکان های مختلف آماده می گردد. چنانچه به دنبال انتخاب و خرید توپ بادی کودک اینتکس مدل فروزن می باشید و مرکزی معتبر جهت ثبت سفارش می خواهید به فروشگاه اصلی سنتر اینتکس مراجعه کرده و محصول را سفارش دهید.

 نوع تفریحی
 قطر 51 سانتی متر
 طرح فروزن
 وزن 100 گرم
 جنس PVC
 ضخانت بدنه 0.28 میلیمتر
 شرکت تولید کننده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدون پلیسه
 بدون پس دادن رنگ
 قابل استفاده در هر شرایطی
 اقلام همراه -


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...