اسباب بازی بادی

توپ بادی کودک اینتکس مدل ستاره دریایی

از {{model.count}}

intex 59050

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

توپ بادی کودک اینتکس مدل ستاره دریایی یکی از محصولات بادی پر فروش برای رده سنی کودکان می باشد که می تواند بهترین و استاندارد ترین حالت ممکن را برای آن ها رقم بزند و تفریحات مهیج را برای آن ها ایجاد سازد. از این توپ بادی به دلیل داشتن سازگاری زیاد با عوامل محیطی در خشکی و محیط دریا استفاده می شود و دارای بدنه ای استاندارد و ایمن است که با قیمت مناسب در اختیار افراد قرار می گیرد و می تواند بدون محدودیت برای کودکان استفاده شود. در نتیجه گزینه ای مناسب برای مسافرت و گردش نیز بوده است که امروزه می توان با در نظر داشتن مزیت های زیادی که دارد آن را به صورت مداوم استفاده کرد. 

خرید توپ بادی کودک اینتکس مدل ستاره دریایی جدیدبدنه ضخامت زیادی دارد به طوری که با وجود شفاف بودن و توخالی بودن دچار آسیب نمی شود و می تواند در برابر ضربه هایی که هنگام بازی به آن زده می شود مقاومت داشته باشد. به این ترتیب کودکان به همراه دوستان خود و حتی بزرگسال می توانند نسبت به داشتن این محصول اقدام کنند و به وسیله آن در محیط های آبی و یا خشکی بهترین تفریحات مهیج را کسب نمایند. از این رو کودکان انجام بازی های دست جمعی را یاد می گیرند و می توانند به این صورت شادی و نشاط را کسب کنند و از داشتن آن بهترین بهره برداری را به دست آورند. توپ بادی از طرح های چاپی بر روی خود تشکیل شده است که می تواند زیبایی زیادی داشته باشد و سبب جذابیت در محیط های آبی می شود. بدنه محصول غیر قابل نفوذ نسبت به آب و رطوبت است که می تواند مناسب استفاده در محیط های آبی شود بدون آن که برای آن مشکلی ایجاد گردد و آسیب پیدا کند. به جهت انتخاب و خرید توپ بادی کودک اینتکس مدل ستاره دریایی با قیمت مناسب و کیفیت بالا و مزیت های ممکن تنها می توان به فروشگاه اصلی سنتر اینتکس مراجعه کرد و محصول را به راحتی تهیه نمود.

 نوع تفریحی
 قطر 61 سانتی متر
 وزن 200 گرم
 جنس وینیل
 ضخانت بدنه 0.22 میلیمتر
 شرکت تولید کننده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب رده سنی 3 سال به بالا
 بدون پلیسه
 بدون پس دادن رنگ
 اقلام همراه -

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...