اسباب بازی بادی

توپ بادی کودک اینتکس مدل اختاپوس

از {{model.count}}

intex 59050

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

توپ بادی کودک اینتکس مدل اختاپوس محصولی بی نظیر برای شادی و هیجان است که می توان تفریحات مهیج را از آن کسب کرد و توانست ساعات خوشی را سپری کرد. این محصول که ساخت شرکت اینتکس است از بهترین مواد اولیه تشکیل شده است تا دارای ضخامت زیاد باشد و بتوان از آن در موقعیت های مختلف جهت بازی و سرگرمی استفاده کرد. توپ بادی بدنه ای بی عیب و نقص و زیبا دارد که با طرح های چاپی بر روی خود توانسته توجه عده زیادی از افراد را به خود جلب کند و محصولی محبوب برای روز های تابستانی باشد. 

خرید توپ بادی کودک اینتکس مدل اختاپوس ارزانبدنه در برابر اشعه خورشید مقاومت دارد و دچار آفتاب سوختگی نمی شود و می تواند فشار باد داخل خود را ثابت نگه دارد تا با افزایش دچار ترکیدگی نشود. این محصول هم در خشکی و هم در محیط های آبی مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند استاندارد ترین شکل ممکن را داشته باشد و برای آن دسته از افراد که به دنبال تهیه وسیله بازی برای فرزندان خود می باشند بهترین نمونه است. طرح های چاپی که شکل اختاپوس است بر روی بدنه در طی سال های زیاد باقی می ماند و دچار رنگ پریدگی و یا پس دادن رنگ به محیط نمی شود. به همین خاطر است که می توان با تکیه بر خصوصیاتی که دارد از آن در طول سال های زیاد استفاده کرد و توانست ساعات خوشی را کسب کرد. این محصول به راحتی راه اندازی می شود و تنها به یک پمپ باد دستی و ساده جهت راه اندازی نیاز است. دریچه ای که بر روی بدنه برای باد کردن ان ایجاد شده است به پمپ باد متصل می گردد و می تواند سبب محفوظ ماندن باد در داخل توپ بادی شود و در نهایت می تواند در کم ترین زمان آماده استفاده شود. کسانی که به دنبال خرید توپ بادی کودک اینتکس مدل اختاپوس می باشند که به وسیله آن بهترین تفریحات را داشته باشند تنها از طریق مراجعه به فروشگاه سنتر اینتکس می توانند آن را خریداری کنند.

 نوع تفریحی
 قطر 61 سانتی متر
 وزن 200 گرم
 جنس وینیل
 ضخانت بدنه 0.22 میلیمتر
 شرکت تولید کننده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب رده سنی 3 سال به بالا
 بدون پلیسه
 بدون پس دادن رنگ
 اقلام همراه -


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...