اسباب بازی بادی

توپ بادی کودک اینتکس طرح شاه شیر

از {{model.count}}

intex 58046

تعداد
نوع
220,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

توپ بادی کودک اینتکس طرح شاه شیر بهترین گزینه برای تفریحات مهیج کودکان می باشد که از طراحی بی نظیر و حرفه ای برخوردار می باشد و طرح های چاپی و رنگی بر روی خود دارد. به طوری که در نظر کودکان جذابیت زیادی دارد و می توان به راحتی آن را مورد استفاده قرار داد. ساختار محصول و ابعادی که دارد به گونه ای است که می توان بدون هر گونه محدودیت آن را در مسافرت و گردش نیز با خود به همراه داشت و از داشتن آن لذت برد. این محصول بی نظیر با بدنه بادی و توخالی وزن کمی دارد و دارای شفافیت نیز می باشد و علاوه بر ظاهر خاص و زیبا دارای کیفیت بالا نیز می باشد تا بتوان از آن در طی سال های زیاد بهره برداری کرد و توانست در تمامی تفریحات مهیج کودکان آن را مورد استفاده قرار داد. 

خرید توپ بادی کودک اینتکس طرح شاه شیر ارزاناین محصول بدنه ای غیر قابل نفوذ نسبت به آب دارد در نتیجه برای به همراه داشتن در زمان تفریحات آبی نیز مناسب می باشد و می توان از آن جهت تفریحات کودکان استفاده کرد و سبب جنب و جوش و هیجان زیاد آن ها شد. به این ترتیب توپ بادی دارای استاندارد های لازم است و می توان آن را به عنوان یک محصول پر کاربرد و محبوب خریداری کرد و بهترین لحظات را برای کودکان رقم زد که در محیط خانه نیز می توانند از آن استفاده نمایند. توپ بادی به دلیل داشتن وزن کم و تو خالی بودن بر روی سطح آب قرار می گیرد و در چنین فضایی بهترین تفریحات مهیج را برای کودکان رقم می زند تا در کنار والدین خود از بهترین موقعیت و شرایط بهره مند شوند و تایم طولانی به تفریحات آبی بپردازند. کسانی که به دنبال فروشگاهی معتبر جهت خرید توپ بادی کودک اینتکس طرح شاه شیر می باشند تنها می توانند فروشگاه سنتر اینتکس را مد نظر قرار دهند که دارای توپ های بادی متنوع می باشد و روش خرید از آن نیز آسان است.

 نوع گرد
 قطر 61 سانتی متر
 رنگبندی داخلیمتنوع
 وزن 50 گرم
 جنس PVC
 ضخانت بدنه 0.23 میلیمتر
 شرکت تولید کننده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدون پلیسه
 بدون پس دادن رنگ
 قابل استفاده در هر مکان
 اقلام همراه -


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...