اسباب بازی بادی

توپ بادی کودک اینتکس طرحدار رنگی

از {{model.count}}

intex 59050

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

توپ بادی کودک اینتکس طرحدار رنگی محصولی جهت داشتن بهترین تفریحات تابستانه می باشد که برای کودکان اوقات خوشی را رقم می زند و می تواند در مسافرت و گردش نیز به همراه افراد باشد. در این صورت با داشتن بدنه مقاوم و ضخیم توانسته رضایت مخاطب را جلب کند و جزو محبوب ترین توپ های بادی برای ایجاد سرگرمی می باشد که با طرح های چاپی و رنگی جذابیت زیادی را ایجاد می کند. این محصول در محیط سرپوشیده خانه نیز کاربرد دارد و به صورت مداوم قابلیت استفاده شدن برای کودکان را دارد. در نتیجه می توان بدون در نظر گرفتن بدنه شفاف و توخالی آن محصول را خریداری کرد و مورد بهره برداری قرار داد.

خرید توپ بادی کودک اینتکس طرحدار رنگی جدید این محصول دارای بدنه ای ضخیم می باشد که توخالی بودن آن مشکلی را به وجود نمی آورد. از این رو در برابر ضربه و فشار وارد بر بدنه دچار آسیب و پارگی نمی شود و می تواند استحکام لازم را داشته باشد و در نهایت می تواند بدون مشکل و دشواری برای طی سال های زیاد مورد استفاده افراد قرار گیرد. بدنه شفاف نیز دارای طرح های چاپی بر روی خود می باشد که هم زیبایی و جذابیت را ایجاد می کند و هم دارای قابلیت داشتن ظاهری ثابت است. در این صورت با گذر زمان و استفاده از محصول در محیط های آبی و در معرض تابش خورشید دچار پس دادن رنگ نمی شود و می تواند بدون تغییر شکل برای سال های زیاد باقی بماند و همواره رضایت مخاطب را داشته باشد. از این رو گزینه ای مناسب است که افراد قادر به خرید آن می باشند و می توانند بهترین اوقات را در فصول گرم سال و در اوقات فراغت کودکان برای آن ها رقم بزنند. این محصول قابلیت ایجاد بازی های دست جمعی را دارد و می تواند برای کودکان به همراه والدین نیز مناسب باشد. چنانچه تمایل به خرید توپ بادی کودک اینتکس طرحدار رنگی دارید به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه نمایید.

نوع تفریحی
 قطر 61 سانتی متر
 وزن 200 گرم
 جنس وینیل
 ضخانت بدنه 0.22 میلیمتر
 شرکت تولید کننده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب رده سنی 3 سال به بالا
 بدون پلیسه
 بدون پس دادن رنگ
 اقلام همراه -


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...