اسباب بازی بادی

توپ بادی مدل ماهی جدید

از {{model.count}}

intex 59040np

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

توپ بادی مدل ماهی جدید از سری محصولات برند و اصلی می باشد که برای تفریحات مهیج ساخته شده است و دارای کیفیت بالا می باشد. این محصول از بهترین مواد اولیه تشکیل شده است که می تواند ضخامت زیادی ایجاد کند و در اثر برخورد و ضربه دچار آسیب نمی شود و می تواند مقاومت کافی داشته باشد. به این ترتیب کسانی که به دنبال خرید این محصول می باشند می توانند از طریق مراجعه به فروشگاه سنتر اینتکس خرید خود را نهایی سازند. این محصول ساخت شرکت اینتکس است که می توان از نظر کیفیت و سازگاری اطمینان داشت و توانست سال های زیاد از وجود آن بهره برداری کرد. به همین خاطر است که گزینه ای دلخواه می باشد و می توان با در نظر داشتن مزیت های لازم آن را مورد خریداری قرار داد.

خرید توپ بادی مدل ماهی جدید جدید از آن جایی که راه اندازی محصول نیز آسان می باشد و در کم ترین زمان و تنها با داشتن پمپ باد انجام می شود افراد آن را در مسافرت و گردش به همراه دارند و می توانند ساعات خوشی را سپری کنند و در نهایت در محیط های آبی و یا خشکی از آن بهره مند می شوند. طرح های چاپی روی بدنه نیز بدون تغییر رنگ و حالت می باشد و در گذر زمان تغییر پیدا نمی کند و می تواند ظاهری بی عیب و نقص باشد تا بتوان آن را در مسافرت و گردش استفاده کرد. توپ بادی بدنه ای شفاف دارد اما به دلیل داشتن ضخامت زیاد دچار مشکل نمی شود. تنها با برخورد اشیاء تیز بدنه دچار آسیب می شود و سبب تخلیه باد داخل آن می گردد. در این صورت نیز تنها با چسب و وصله تعمیرات ترمیم می گردد و اگر امکان ترمیم وجود نداشته باشد دیگر قابلیت استفاده شدن ندارد. از این رو محصولی بی عیب و نقص و خاص می باشد که توجه عده زیادی را به خود جلب کرده است. توپ بادی مدل ماهی جدید با کیفیت اصل و اورجینال و با قیمت مناسب تنها از فروشگاه سنتر اینتکس خریداری می شود.

نوع گرد
 قطر 51 سانتی متر
قابلیت استفاده در آب دارد
 وزن 100 گرم
 جنس وینیل
 رده سنی بالای دو سال
 شرکت تولید کننده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدون پلیسه
 بدون پس دادن رنگ
 قابل استفاده در هر مکان
 اقلام همراه -


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...