اسباب بازی بادی

توپ بادی فانتزی اینتکس مدل خرچنگ دار آبی

از {{model.count}}

Intex 58031

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

توپ بادی فانتزی اینتکس مدل خرچنگ دار آبی محصولی در نهایت خلاقیت می باشد که دارای عروسک بادی در داخل خود است که در نظر کودکان بهترین و خاص ترین محصول می باشد. این ساختار خاص و منحصر به فرد به دلیل وجود عروسک بادی در داخل خود موجب محبوبیت بالا شده است و می تواند طرفداران زیادی را جذب کند و در نهایت می تواند پر فروش ترین محصول در بین توپ های بادی باشد. قیمت خرید آن نیز ارزان است تا تمامی کسانی که به دنبال داشتن یک توپ بادی مهیج می باشند توان خرید آن را داشته باشند و بتوانند از وجود آن بهره مند گردند. 

خرید توپ بادی فانتزی اینتکس مدل خرچنگ دار آبی باکیفیتتوپ بادی مد نظر بدنه ای شفاف و شیشه ای دارد که داخل آن به وضوح دیده می شود. در نتیجه خرچنگ موجود در مرکز محصول به زیبایی نمایان است و از آن جایی که دارای رنگ آبی می باشد مورد پسند افرادی که به رنگ آبی تمایل دارند قرار می گیرد. در نتیجه گزینه ای مناسب برای مسافرت و گردش و یا استفاده در داخل خانه است و در محیط های آبی و خشکی مورد بهره برداری قرار می گیرد و دارای بدنه ای با دوام و طول عمر بالا می باشد. این محصول ساخت شرکت اینتکس است که در برابر عوامل مختلف مقاومت دارد و جزو با دوام ترین محصولات است. به طوری که افراد می توانند بدون محدودیت نسبت به داشتن این محصول اقدام کنند و از آن در طی سال های زیاد استفاده نمایند. به دلیل کمجا بودن و بسته بندی کوچک در حالت خالی بودن از باد می توان به راحتی در زمان مسافرت و گردش به همراه داشت و در صورت رسیدن به مکان مورد نظر نسبت به باد کردن آن اقدام کرد و توانست موقعیت دلخواهی را تجربه کرد. این محصول بی نظیر دارای دو دریچه باد می باشد که یکی بدنه را باد می کند و دیگری عروسک بادی موجود در بدنه را راه اندازی می نماید. توپ بادی فانتزی اینتکس مدل خرچنگ دار آبی با مراجعه به فروشگاه سنتر اینتکس خریداری می شود.

 نوع بادی
 طول 61 سانتی متر
 عرض 61 سانتی متر
 ارتفاع 61 سانتی متر
 جنس پلاستیک PVC نرم
 وزن 220 گرم
 شرکت تولید کننده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدون پلیسه
 بدون پس دادن رنگ
 دارای انواع رنگبندی مختلف عروسک
 اقلام همراه -

  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...