اسباب بازی بادی

توپ بادی طرح هاوایی جدید

از {{model.count}}

intex 59040np

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

توپ بادی طرح هاوایی جدید با طراحی زیبا و خاص با طرح های رنگی و چاپی مناسب رده سنی کودک می باشد که به وسیله آن بهترین تفریحات مهیج را انجام می دهند و می توانند ساعات خوشی را سپری کنند. این محصول به گونه ای طراحی شده است که قابلیت استفاده در مسافرت و گردش را نیز دارد و تمامی افراد می توانند آن را مورد حمل و جا به جایی قرار دهند. به این ترتیب گزینه ای مناسب است که با قیمت مناسب به فروش می رسد و به روشی مناسب خریداری می شود. فروشگاه های معتبر متعددی ارائه دهنده توپ بادی می باشند که با رنگ های جذاب پر فروش و منحصر به فرد است و به راحتی نیز راه اندازی و استفاده می شود. 

خرید توپ بادی طرح هاوایی جدید جدیدبه این ترتیب کسانی که به دنبال خرید یک هدیه مناسب برای فرزندان خود می باشند می توانند این محصول را مد نظر قرار دهند و نسبت به خرید آن اقدام نمایند و با هزینه ای مناسب بهترین تفریحات مهیج را برای آن ها رقم بزنند. توپ بادی کمجا و منحصر به فرد می باشد و به راحتی مورد حمل و جا به جایی قرار می گیرد و می تواند در زمان رسیدن به مکان مورد نظر به وسیله یک پمپ باد راه اندازی شود و به سرعت محصولی برای استفاده و بهره برداری می شود. این محصول وزن کمی نیز دارد تا به راحتی جا به جا شود و مورد استفاده قرار گیرد. از آن جایی که بدنه غیر قابل نفوذ نسبت به آب می باشد می توان از آن در محیط های آبی نیز استفاده کرد و بهترین موقعیت را کسب نمود. توپ بادی برترین نمونه از محصولات بادی است که به دلیل مزیت هایی که دارد پر فروش می باشد و می توان از آن در تمامی مسافرت ها و گردش ها بهره برداری کرد. به جهت انتخاب و خرید آسان توپ بادی طرح هاوایی جدید با قیمت مناسب و کیفیت بالا تنها می توان به فروشگاه مرکزی سنتر اینتکس مراجعه کرد و محصول را به راحتی سفارش داد.

نوع گرد
 قطر 51 سانتی متر
قابلیت استفاده در آب دارد
 وزن 100 گرم
 جنس وینیل
 رده سنی بالای دو سال
 شرکت تولید کننده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدون پلیسه
 بدون پس دادن رنگ
 قابل استفاده در هر مکان
 اقلام همراه -


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...