اسباب بازی بادی

توپ بادی طرح آناناس جدید

از {{model.count}}

intex 59040np

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

توپ بادی طرح آناناس جدید به جهت داشتن تفریحات مهیج در محیط های آبی و یا خشکی ساخته شده است که دارای قیمت مناسب و کیفیت بالا می باشد و به وسیله آن می توان بهترین اوقات را تجربه نمود. این محصول دارای طرح های چاپی و زیبا است که در گذر زمان دچار تغییر رنگ نمی شوند و دارای قابلیت استفاده در معرض تابش خورشید می باشد. به این ترتیب طول عمر و سازگاری زیاد دارد و می تواند بدون ایجاد مشکل برای افراد استفاده شود. توپ بادی مد نظر را می توان در مسافرت و گردش نیز به همراه افراد باشد تا در صورت نیاز بتوان نسبت به استفاده کردن از این محصول اقدام کرد و توانست اوقات خوشی را کسب کرد. 

خرید توپ بادی طرح آناناس جدید ارزانچرا که بدنه در حالت خالی بودن از باد فضای کمی را اشغال می کند و تاشو و کمجا می باشد و می تواند در مسافرت و گردش در کنار سایر وسایل مهم قرار گرفته و مورد بهره برداری قرار گیرد. به این ترتیب مشکلی برای به همراه داشتن آن وجود ندارد و تنها با در دست داشتن یک پمپ باد می توان محصول را برای استفاده و بهره برداری آماده کرد. این توپ بادی دارای قطر مشخص می باشد تا کودکان نیز از آن استفاده کنند و از یک اسباب بازی بادی و حرفه ای برخوردار باشند. این محصول بدنه ای ضخیمی دارد که در برابر فشار و ضربه مقاومت بالا دارد و دچار پارگی نمی شود. در نتیجه می توان با خیالی آسوده آن را مورد خریداری قرار داد و در محیطی های خشکی و یا در محیط های دارای آب های آرام تفریحات مهیج را کسب کرد. این محصول دارای دریچه باد می باشد که به پمپ باد متصل شده و راه اندازی محصول را انجام می دهد. در نتیجه راه اندازی آن آسان است و در کم ترین زمان صورت می گیرد. به جهت خرید توپ بادی طرح آناناس جدید با قیمت مناسب و کیفیت بالا می توان به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه کرد.

نوع گرد
 قطر 51 سانتی متر
قابلیت استفاده در آب دارد
 وزن 100 گرم
 جنس وینیل
 رده سنی بالای دو سال
 شرکت تولید کننده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدون پلیسه
 بدون پس دادن رنگ
 قابل استفاده در هر مکان
 اقلام همراه -


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...