اسباب بازی بادی

توپ بادی بست وی کودک مدل پسر جنگل

از {{model.count}}

Bestway 31040

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

توپ بادی بست وی کودک مدل پسر جنگل محصولی با کیفیت اصل می باشد که دارای بدنه ای ضخیم است تا بتوان از آن در طی سال های زیاد استفاده کرد. این محصول برای رفاه رده سنی کودک تولید شده است و دارای استاندارد های لازم برای این رده سنی می باشد. از این رو می توان بدون محدودیت و با خیالی آسوده آن را مورد خریداری قرار داد و برای کودکان بهترین موقعیت را ایجاد نمود. توپ بادی محصولی سبک و توخالی است که تنها از باد پر می شود و می تواند با داشتن ضخامت زیاد طول عمر بالایی داشته باشد که در برابر عوامل مختلف مقاومت زیادی دارد. از این رو مورد بهره برداری کودکان قرار می گیرد و جهت داشتن بازی های مهیج برای آن ها استفاده می گردد.

خرید توپ بادی بست وی کودک مدل پسر جنگل ارزان این توپ بادی دارای طراحی بی نظیر می باشد که سبب جذب مخاطب شده است و می تواند رضایت آن ها را نیز جلب کند. به این ترتیب با فروش بالایی که دارد در مسافرت و گردش و یا حتی در خانه استفاده می شود. در محیط های آبی نیز می توان از این محصول استفاده کرد. چرا که دارای بدنه ضد آب می باشد که آب به داخل آن نفوذ نمی کند. تنها در صورت آسیب رسیدن به بدنه است که آب به داخل بدنه وارد می شود و تعادل آن بر هم می خورد و نمی توان از آن استفاده کرد. این محصول وزن کمی دارد و قابلیت جا به جایی و حمل آسان دارد. در نتیجه می توان آن را به همراه داشت و در حالت تخلیه از باد به صورت کمجا آن را در مسافرت و گردش با خود حمل کرد و از وجود آن بهره برداری نمود. این توپ بادی با قیمت مناسب روانه بازار شده است تا تمامی کسانی که قصد خرید آن را دارند بتوانند بهترین اوقات را تجربه کنند و از آن لذت ببرند. به جهت انتخاب و خرید توپ بادی بست وی کودک مدل پسر جنگل با قیمت مناسب و کیفیت بالا به فروشگاه اصلی سنتر اینتکس مراجعه نمایید.

نوع گرد
 قطر 51 سانتی متر
 طرح محصولکودک جنکلی
 وزن 100 گرم
 جنس وینیل
 رده سنیبالای دو سال
 شرکت تولید کننده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدون پلیسه
 بدون پس دادن رنگ
 قابل استفاده در هر مکان
 اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...