اسباب بازی بادی

توپ بادی اینتکس کودک مدل خالدار

از {{model.count}}

intex 59050

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

توپ بادی اینتکس کودک مدل خالدار محصولی ساده اما کاربردی است که بازی های بسیاری را برای کودکان ترتیب می دهد و می تواند شرایط داشتن هیجان در محیط های آبی و یا خشکی را ایجاد نماید. به همین خاطر است که مورد توجه قرار گرفته است و می توان نسبت به خرید آن اقدام کرد. این محصول پر فروش است و به دلیل وجود برند اینتکس در زمان خرید می تواند اطمینان کامل در خصوص طول عمر را به افراد خریدار ببخشد تا بتوانند انتخاب و خرید محصول را به راحتی انجام دهند. در ساختار بدنه پلیسه ای وجود ندارد و سطح محصول صاف و صیقلی می باشد و بدون ایجاد مشکل در اختیار تمامی رده های سنی به خصوص کودکان قرار می گیرد و می تواند فاقد هر گونه پس دادن رنگ و یا تغییر شکل در گذر زمان باشد. 

فروش توپ بادی اینتکس کودک مدل خالدار ارزانتوپ بادی محصولی سبک و قابل حمل است و در حالت تخلیه از باد بسته بندی بسیار کوچک را تشکیل داده است تا به راحتی و به صورت کمجا مورد حمل و جا به جایی قرار گیرد و در زمان نیاز بتوان نسبت به استفاده کردن از آن اقدام کرد. این محصول به وسیله انواع پمپ باد راه اندازی می شود و نیاز به باد کمی برای راه اندازی دارد و بدنه به سرعت تشکیل می شود. به این ترتیب یک پمپ باد دستی ساده نیز تمامی باد مورد نیاز را تامین می کند و می تواند بهترین موقعیت را ایجاد سازد تا کودکان در مسافرت و گردش نیز بتوانند به بهره برداری از این محصول بپردازند و از داشتن آن لذت ببرند. توپ بادی برند و اصل است و دارای طرح های چاپی بر روی خود می باشد که بدون تغییر رنگ و حالت در زمان استفاده در فضای باز می تواند مورد بهره برداری کودکان قرار گیرد و برای آن ها استفاده شود. چنانچه تمایل به خرید توپ بادی اینتکس کودک مدل خالدار دارید و به دنبال فروشگاهی معتبر می باشید به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه کنید.

نوع تفریحی
 قطر 61 سانتی متر
 وزن 200 گرم
 جنس وینیل
 ضخانت بدنه 0.22 میلیمتر
 شرکت تولید کننده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب رده سنی 3 سال به بالا
 بدون پلیسه
 بدون پس دادن رنگ
 اقلام همراه -


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...