لوازم شنا

گوش گیر و دماغ گیر شنا اصل اینتکس

از {{model.count}}

intex 55609

تعداد
نوع
120,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

گوش گیر و دماغ گیر شنا اصل اینتکس جهت جلوگیری از ورود آب به داخل گوش و بینی تولید شده است که بدون هر گونه لاتکس و یا پی وی سی می باشد و محصولی ضد حساسیت بوده است که برای تمامی افراد مورد بهره برداری قرار می گیرد. این محصول در واقع مجموعه ای کامل است که در کنار ماسک شنا و یا عینک شنا کاربرد دارد و می تواند جهت شنا و غواصی افراد مورد بهره برداری قرار گیرد. از این رو لازم و ضروری است که خرید آن به تمامی افرادی که در این زمینه فعالیت دارند توصیه می شود. گوش گیر و دماغ گیرد راه نفوذ آب را مسدود می کند و این کار را متوقف می نماید. چرا که نفوذ آب به این دو اندام در صورت غیر قابل تحمل است و موجب خفگی نیز می گردد و در نهایت افراد را دچار آزار می نماید.

خرید گوش گیر و دماغ گیر شنا اصل اینتکس جدید به این ترتیب کسانی که شرایط لازم برای انجام شنا و غواصی را دارند می بایست این محصول را نیز خریداری کنند و از داشتن آن لذت ببرند و به بهره مندی از این محصول در طی سال های زیاد بپردازند. این محصول بی نظیر که بدنه ای منعطف و نرم دارد به راحتی در بخش بینی و گوش قرار می گیرد و آن ها را دچار مشکل و آسیب نیز نمی سازد و می تواند استاندارد های لازم را داشته باشد تا در طی مدت زمان حضور در داخل آب هیچ گونه محدودیتی نداشته باشند و از شرایط لذت ببرند. این مجموعه کامل و جامه در بسته بندی مناسبی قرار می گیرد که بسیار کمجا می باشد و در داخل ساک افراد فضای کمی را اشغال می کند. در نتیجه مشکلی برای به همراه داشتن آن وجود ندارد و همواره بدون آسیب در داخل بسته بندی خود قرار دارد و می توان در زمان نیاز از داشتن آن بهره برداری کرد. اگر به دنبال مرکزی معتبر جهت خرید گوش گیر و دماغ گیر شنا اصل اینتکس می باشید به فروشگاه اصلی سنتر اینتکس مراجعه کنید و محصول را وارد سبد خرید خود نمایید.

 نوعلوازم شنا
طول11.2 سانتی متر
عرض 2.9 سانتی متر
سنین مورد استفادهبالاتر از 8 سال
 وزن30 گرم
 سایز بندیندارد
 شرکت سازندهاینتکس
 سایر ویژگی هامناسب گوش و بینی
بدون لاتکس
بدون PVC
 اقلام همراه-


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...