ماسک شنا

ماسک شنا فانتزی کودک مدل خرچنگ

از {{model.count}}

intex 55915 crab

تعداد
نوع
440,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

ماسک شنا فانتزی کودک مدل خرچنگ از کیفیت بالا برخوردار می باشد که می توان از آن در طی سال های زیاد استفاده کرد و بهره مند شد. ماسک شنا محصولی لازم و ضروری جهت حضور کودکان در محیط های آبی است که از نفوذ آب به چشم جلوگیری می کند و می توان با تکیه بر خصوصیات و مزیت های منحصر به فردی که دارد از آن در طی سال های زیاد بهره مند شد. ماسک شنا ساختاری فانتزی و زیبا دارد که برای کودکان جذابیت دارد و رنگبندی آن نیز متناسب با سلیقه کودکان می باشد. به همین خاطر است که می تواند فروش بالایی داشته باشد و جزو محصولات محبوب در بین رده سنی کودک باشد. 

فروش ماسک شنا فانتزی کودک مدل خرچنگ ارزانماسک شنا از نفوذ آب به چشم جلوگیری می کند و به راحتی بر روی صورت کودکان قرار می گیرد و می تواند موقعیت خود را حفظ کند. وجود بند تنظیم سایز در ساختار محصول سبب شده است که بتوان متناسب با اندازه دور سر کودکان آن را تنظیم کرد و از شرایط لذت برد. بدنه بدون هر گونه لاتکس می باشد و از بهترین جنس برخوردار است و دارای قابلیت ضد حساسیت نیز می باشد. به همین خاطر است که با در نظر گرفتن مزیت های زیاد می توان آن را برای فرزندان خود مورد خریداری قرار داد و از آن لذت برد و توانست ساعات خوشی را سپری کرد. این محصول هم دارای وزن کم می باشد که برای استفاده توسط کودکان مناسب باشد و هم دارای بدنه ای کمجا و منحصر به فرد است تا در کنار افراد برای رفتن به مکان های مختلف آماده باشد و امکان جا به جایی آن وجود داشته باشد. ماسک شنا را می توان به دلیل فانتزی بودن و جذابیت زیاد به عنوان هدیه برای کودکان انتخاب و خریداری کرد و برای آن ها شادی را رقم زد. به جهت انتخاب و خرید ماسک شنا فانتزی کودک مدل خرچنگ با قابلیت استفاده آسان و داشتن طول عمر بالا به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه نمایید.

نوع تفریحی
وزن 100 گرم
رده سنی3 تا 8 سال
جنس لنز پلی کربنات
 جنس بدنه سیلیکون
 سایر ویژگی هاساخت شرکت اینتکس
مناسب برای آموزش شنا
دارای بند قابل تنظیم
بدون لاتکس و ضد حساسیت
وضوح دید بالا
طراحی شیک و زیبا
 اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...