ماسک شنا

ماسک شنا اینتکس بزرگسال مدل Aqua مشکی

از {{model.count}}

intex 55977 black

تعداد
نوع
470,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

ماسک شنا اینتکس بزرگسال مدل Aqua مشکی از سری محصولات پر کاربرد و منحصر به فرد می باشد که دارای قابلیت راه استفاده آسان است که می توان با داشتن قیمت مناسب آن را به راحتی تهیه نمود. ماسک شنا محصولی بی نظیر با کیفیت بالا می باشد که جهت جلوگیری از نفوذ آب به چشم و بینی ساخته شده است و بخش بالای صورت را احاطه می کند و همچنین مشکلی برای تنفس ایجاد نمی کند. علاوه بر این موارد ایجاد دید کامل در محیط های آبی می کند و دارای لنز ضد بخار است تا در آب های گرم نیز دید کامل باشد و مشکلی برای مشاهده اطراف ایجاد نگردد. در نتیجه محصولی برای کسانی می باشد که به تفریحات آبی و شنا و غواصی می پردازند و می توانند در استاندارد ترین حالت ممکن به تفریحات خود رسیدگی نمایند. 

خرید ماسک شنا اینتکس بزرگسال مدل Aqua مشکی ارزانماسک شنا مد نظر برند و اصل می باشد و با طول عمر بالا و بهترین متریال ساخته شده است به این ترتیب می توان از کیفیت و کارایی آن اطمینان داشت و توانست برای استفاده در طی سال های زیاد آن را انتخاب نمود. ماسک شنا ابعاد کوچک و کمجا دارد و برای به همراه داشتن در مسافرت و گردش فضای کمی را اشغال می کند و می توان بدون هر گونه مشکل آن را با خود به همراه داشت و از شرایط به وجود آمده بهره برداری کرد. رنگ محصول نیز با توجه به سلیقه بزرگسال می باشد و محصولی اسپرت را رقم زده است و می تواند برای استفاده افراد بهترین شرایط را ایجاد کند. این محصول دارای وزن کم نیز می باشد که به راحتی بر روی صورت قرار می گیرد و می تواند در شرایط قرار گیری در محیط های آبی با کارایی بالا استاندارد های لازم را ایجاد سازد. کسانی که به دنبال انتخاب و خرید ماسک شنا اینتکس بزرگسال مدل Aqua مشکی می باشند و مرکزی معتبر جهت خرید ندارند می توانند به نمایندگی سنتر اینتکس مراجعه کرده و محصول را با قیمت مناسب سفارش دهند.

نوعلوازم غواصی
وزن250 گرم
رده سنیبالاتر از چهارده سال
تولید برنداینتکس
جنس بندسیلیکون
سایر ویژگی هاجنس لنز پلی کربنات
بدون لاتکس
دارای پوشش ضد آب و آلودگی
مناسب برای غواصی و شنا
طراحی شیک و زیبا
قابلیت تنظیم بند ماسک
وضوح بالا در زیر آب
کیفیت ساخت عالی
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...