اسنورکل شنا

اسنورکل و ماسک شنا سبز کودک اینتکس

از {{model.count}}

intex 55949

تعداد
نوع
950,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

اسنورکل و ماسک شنا سبز کودک اینتکس از سری محصولات لازم و ضروری جهت حضور در محیط های آبی می باشد که با قیمت مناسب ارائه شده است تا تمامی کسانی که به دنبال انتخاب و خرید محصول می باشند بتوانند با خیالی آسوده نسبت به خرید آن اقدام نمایند. این محصول مجموعه ای کامل و جامع برای شنا و غواصی است که کمک به جلوگیری از ورود آب به بخش های مختلف صورت می کند و آن ها را از بروز مشکل در امان نگه می دارد. در نتیجه این محصول بی نظیر و خاص فروش بالایی دارد و می توان با تکیه بر خصوصیات منحصر به فرد آن برای استفاده در طی سال های زیاد از آن لذت برد. 

خرید اسنورکل و ماسک شنا سبز کودک اینتکس ارزانرنگ بدنه متناسب با نیاز افراد انتخاب و خریداری شده است و می تواند مورد علاقه عده زیادی قرار گیرد که امروزه به دنبال داشتن غواصی در شرایط ایمن هستند و بدون هر گونه مشکل می توانند شرایط خوبی را تجربه نمایند. این محصول دارای وزن کم می باشد و به راحتی بر روی صورت قرار می گیرد و مانع از نفوذ آب به داخل چشم و بینی و دهان می شود. همچنین می تواند در عمق آب امکان تنفس را نیز ایجاد سازد و برای افراد استاندارد های لازم را برقرار نماید. اسنورکل و ماسک شنا مد نظر برند و اصل است و ساخت شرکت اینتکس می باشد که با قیمت مناسب ارائه می گردد و می توان در شرایط استاندارد و ایمن به تفریحات مهیج آبی دست پیدا کرد. اسنورکل و ماسک شنا لازم و ضروری می باشد و سبب ایجاد ایمنی در افراد می شود و از آن جایی که فضای کمی را اشغال می کند برای مسافرت و گردش مناسب است و برای افراد بهترین گزینه می باشد. لنز موجود در این محصول ضد بخار است و در برابر اشعه یو وی مقاومت دارد و می تواند دید کامل را برای افراد ایجاد کند. به جهت خرید اسنورکل و ماسک شنا سبز کودک اینتکس با کیفیت بالا و قیمت مناسب مراجعه به فروشگاه سنتر اینتکس پیشنهاد می گردد.

نوعلوازم غواصی
وزن373 گرم
رده سنیبالاتر از هشت سال
تولید برنداینتکس
جنس بدنهترموپلاستیک ضد حساسیت
سایر ویژگی هامناسب برای غواصی
طراحی شیک و زیبا
دارای لنز دوگانه
قابلیت تنظیم بند ماسک
وضوح بالا در زیر آب
کیفیت ساخت عالی
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...