اسنورکل شنا

اسنورکل و ماسک شنا حرفه ای بزرگسال مشکی

از {{model.count}}

intex 55648

تعداد
نوع
1,200,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

اسنورکل و ماسک شنا حرفه ای بزرگسال مشکی از سری محصولات لازم و ضروری برای حضور در محیط های آبی می باشد که تنفس در عمق آب را نیز میسر کرده است و از نفوذ آب به بخش های مختلف صورت جلوگیری می کند. این محصول دارای ابعاد کمجا می باشد و از قیمت مناسب برخوردار است و با داشتن وزن کم قابلیت حمل و جا به جایی آن آسان می باشد. به این ترتیب کسانی که مشغول به انجام غواصی حرفه ای هستند می بایست نسبت به خرید این محصول اقدام نمایند تا دچار مشکل نشوند و بتوانند در شرایط ایمن و استاندارد به فعالیت در محیط های آبی بپردازند. 

خرید اسنورکل و ماسک شنا حرفه ای بزرگسال مشکی ارزاناسنورکل و ماسک شنا دارای قابلیت جلوگیری از نفوذ آب به چشم و دهان و بینی می باشد و تنفس را آسان می کند. به طوری که بخش دهانی اسنورکل در داخل دهان افراد قرار می گیرد و سمت دیگر آن از آب خارج می ماند. به این ترتیب تنفس در عمق آب به وقوع می پیوندد و می توان بدون هر گونه محدودیت به غواصی پرداخت. ماسک شنا که از ورود آب به چشم و بینی جلوگیری می کند قسمتی از صورت را احاطه می کند و می تواند مزیت های زیادی را به دنبال داشته باشد. از جمله مزیت های مهم محصول داشتن لنز ضد بخار است که در برابر نفوذ اشعه یو وی نیز مقاومت دارد و از نفوذ آن جلوگیری می کند. به این ترتیب می توان با تکیه بر خصوصیات منحصر به فردی که دارد از آن در طی سال های زیاد استفاده کرد و بهره برداری نمود و توانست به صورت حرفه ای فعالیتی چون غواصی را انجام داد. این محصول با پرداخت هزینه مناسب به دست می آید و خرید آن آسان و ارزان می باشد و می توان بدون هر گونه محدودیت محصول را برای افراد علاقه مندان نیز تهیه کرد. چنانچه به دنبال انتخاب و خرید اسنورکل و ماسک شنا حرفه ای بزرگسال مشکی می باشید به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه کرده و محصول را سفارش دهید.

نوعلوازم غواصی
وزن1 کیلوگرم
رده سنیبالاتر از چهارده سال
تولید برنداینتکس
جنس بدنهپلی کربنات
سایر ویژگی هامناسب برای غواصی
طراحی شیک و زیبا
دارای لنز دوگانه
قابلیت تنظیم بند ماسک
وضوح بالا در زیر آب
کیفیت ساخت عالی
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...