اسنورکل شنا

ماسک شنا و اسنورکل بالای 8 سال سبز رنگ

از {{model.count}}

intex 55642

تعداد
نوع
584,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

ماسک شنا و اسنورکل بالای 8 سال سبز رنگ جزو محبوب ترین محصولاتی می باشد که می توان از داشتن آن در طول عمر بالا لذت برد و به وسیله آن به شنا و غواصی حرفه ای مشغول شد. این محصول بی نظیر که ساخت شرکت اینتکس است بدون هر گونه عیب و نقص ساخته شده است و دارای بهترین مواد اولیه می باشد که ایجاد سازگاری می کند و در برابر عوامل مختلف از خود مقاومت زیادی نشان می دهد. به این ترتیب بهترین گزینه به حساب می آید که افراد می بایست نسبت به خرید آن اقدام نمایند و از داشتن آن لذت ببرند. این محصول قیمت مناسبی دارد و در واقع خرید آن به صرفه می باشد تا با پرداخت هزینه کم بتوان آن را مورد بهره برداری آسان قرار داد و از مزیت های آن بهره مند شد. 

خرید ماسک شنا و اسنورکل بالای 8 سال سبز رنگ ارزانبا داشتن این محصول در محیط های آبی و در زمان شنا می توان دید کامل داشت و هم دارای تنفس کامل بود و توانست در عمق آب نیز حضور داشت و مشکلی بابت تنفس نداشت تا مدت زمان طولانی در محیط قرار گرفت و از شرایط بهره مند شد. این محصول برای غواصان حرفه ای لازم و ضروری می باشد و تهیه می گردد. همچنین کسانی که تمایل به آموزش شنا دارند نیز از آن استفاده می کنند و نسبت به خرید آن اقدام می نمایند. به این ترتیب با قیمت مناسب و کیفیت بالا می توان این محصول را مورد خریداری آسان قرار داد و از داشتن آن لذت برد و توانست ساعات خوشی را در بستری ایمن و استاندارد کسب کرد و از داشتن آن نیز لذت برد. ماسک شنا و اسنورکل با طراحی بی نظیر و ایجاد دید کامل و تنفس زیاد در اختیار افراد می باشد که می توان در طی سال های زیاد آن را مورد بهره برداری قرار داد و از داشتن آن لذت برد. چنانچه به دنبال خرید ماسک شنا و اسنورکل بالای 8 سال سبز رنگ می باشید به فروشگاه اصلی سنتر اینتکس مراجعه کرده و محصول را سفارش دهید.

نوعلوازم غواصی
وزن373 گرم
رده سنیبالاتر از هشت سال
تولید برنداینتکس
جنس بدنهترموپلاستیک ضد حساسیت
سایر ویژگی هامناسب برای غواصی
طراحی شیک و زیبا
دارای لنز دوگانه
قابلیت تنظیم بند ماسک
وضوح بالا در زیر آب
کیفیت ساخت عالی
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...