ماسک شنا

ماسک شنا حرفه ای بالای 14 سال آبی

از {{model.count}}

intex 55981 Blue

تعداد
نوع
810,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

ماسک شنا حرفه ای بالای 14 سال آبی دارای بدنه ای مقاوم در برابر عوامل مختلف می باشد که در زمینه غواصی حرفه ای کاربرد دارد و می تواند برای بزرگسال مزیت های زیادی را به دنبال داشته باشد. ماسک شنا دارای بدنه ای بدون لاتکس است و از کیفیت بالا برخوردار می باشد تا کسانی که قصد استفاده از آن را دارند بتوانند در طی سال های زیاد محصول را مورد بهره برداری قرار دهند و از داشتن آن لذت ببرند. این محصول دلخواه دارای قیمت مناسب و کیفیت بالا می باشد که با در نظر داشتن مزیت های زیاد انتخاب و خریداری می شود و می تواند بدون هر گونه عیب و نقص در اختیار افراد برای استفاده قرار گیرد. به دلیل داشتن بند تنظیم سایز افراد با خیالی آسوده آن را خریداری می کنند و می توانند بر روی صورت خود قرار دهند و به وسیله این بند سایز محصول را تنظیم نمایند. 

خرید ماسک شنا حرفه ای بالای 14 سال آبی ارزانهمچنین بدنه دارای لنز ضد بخار می باشد که از بهترین مواد اولیه تشکیل شده است و می توان به جهت داشتن بهترین تفریحات آبی در محیط های آبی از آن استفاده کرد. وزن کم محصول و ابعاد کمجای آن سبب شده است که افراد بتوانند در مسافرت و گردش نیز آن را به همراه داشته باشند و به راحتی از وجود آن بهره مند گردند و بتوانند ساعات خوشی را در محیط های آبی سپری کنند. لنز موجود در این محصول در برابر یو وی مقاومت دارد و چشم ها را از آسیب دیدن در مقابل اشعه یو وی محافظت می کند و می تواند استاندارد ترین حالت ممکن را داشته باشد. در نتیجه محصولی منحصر به فرد می باشد که بدون هر گونه عیب و نقص می توان از داشتن آن در طول سال های زیاد بهره کافی را برد. جهت خرید آسان ماسک شنا حرفه ای بالای 14 سال آبی با قیمت مناسب و کیفیت بالا و طول عمر زیاد تنها می توان به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه کرد و نسبت به خرید محصول اقدام کرد.

نوعلوازم غواصی
وزن325 گرم
رده سنیبالاتر از چهارده سال
تولید برنداینتکس
جنس بندسیلیکون
سایر ویژگی هاجنس لنز پلی کربنات
بدون لاتکس
دارای پوشش ضد آب و آلودگی
مناسب برای غواصی و شنا
طراحی شیک و زیبا
قابلیت تنظیم بند ماسک
وضوح بالا در زیر آب
کیفیت ساخت عالی
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...