ماسک شنا

ماسک شنا اینتکس بزرگسال مدل Aqua آبی

از {{model.count}}

intex 55977 blue

تعداد
نوع
470,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

ماسک شنا اینتکس بزرگسال مدل Aqua آبی جدید ترین محصول ارائه شده توسط شرکت اینتکس است که دارای مزیت های زیاد می باشد به طوری که می توان با داشتن آن حضور طولانی در محیط های آبی را تجربه کرد و دارای مزیت های زیاد شد. این محصول بی نظیر دارای بدنه ای مقاوم می باشد و از لنز با کیفیت برخوردار می باشد که از نفوذ هر گونه آب و آلودگی به چشم ها جلوگیری می کند. این محصول دارای ایجاد دید واضح می باشد تا بتوان در شرایط مختلف دید کامل را داشت و از شرایط لذت برد.

خرید ماسک شنا اینتکس بزرگسال مدل Aqua آبی ارزان این بدنه دارای بند تنظیم سایز نیز می باشد که به راحتی بر روی صورت قرار می گیرد و می تواند بر روی صورت ثابت قرار گیرد. ماسک شنا برای بزرگسال ساخته شده است که اگر یک اسنورکل در کنار آن باشد تمامی شرایط لازم برای حضور آن ها در محیط های آبی مهیا می گردد و می توان بدون هر گونه محدودیت به شنا و غواصی حرفه ای مشغول شد. این محصول دارای قیمت مناسب می باشد تا تمامی کسانی که به دنبال خرید این محصول می باشند توان خرید آن را داشته باشند و از داشتن آن لذت ببرند. این محصول دارای رنگبندی می باشد که نمونه معرفی شده به رنگ آبی است و می تواند مورد پسند کسانی قرار گیرد که به این رنگ علاقه دارند و تمامی وسایل غواصی خود را با این رنگ خریداری می کنند. ماسک شنا دارای بدنه ای بدون حساسیت است و فاقد هر گونه لاتکس می باشد و می توان با خرید آن در طولانی مدت ایجاد مزیت کرد و از داشتن آن لذت برد. این محصول دارای بدنه ای با جنس سلیکیونی است که لنز آن نیز از جنس پلی کربنات می باشد. از این رو می توان از نظر کیفیت اطمینان کامل را داشت و از آن بهره برداری کرد. به جهت انتخاب و خرید ماسک شنا اینتکس بزرگسال مدل Aqua آبی با قیمت مناسب و طول عمر بالا به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه کنید.

نوعلوازم غواصی
وزن250 گرم
رده سنیبالاتر از چهارده سال
تولید برنداینتکس
جنس بندسیلیکون
سایر ویژگی هاجنس لنز پلی کربنات
بدون لاتکس
دارای پوشش ضد آب و آلودگی
مناسب برای غواصی و شنا
طراحی شیک و زیبا
قابلیت تنظیم بند ماسک
وضوح بالا در زیر آب
کیفیت ساخت عالی
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...