ماسک شنا

ماسک شنا نارنجی بالای 8 سال مدل Wave Rider

از {{model.count}}

intex 55978 Orange

تعداد
نوع
480,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

ماسک شنا نارنجی بالای 8 سال مدل Wave Rider جدید ترین لوازم شنا برای رده سنی نوجوان می باشد که ساخت شرکت اینتکس است و دارای استاندارد های لازم در حال حاضر می باشد. این محصول دلخواه با قیمت مناسب خریداری می شود که با داشتن ساختار با کیفیت جزو خرید های به صرفه معرفی می گردد. به این ترتیب ماسک شنا را می توان به راحتی تهیه کرد و از داشتن آن در طی سال های زیاد بهره مند شد و توانست بهترین اوقات را کسب کرد. این محصول دارای رنگبندی متنوع نیز می باشد که با توجه به سلیقه افراد انتخاب و خریداری می شود و می توان با داشتن اوقات خوش نسبت به داشتن آن اقدام کرد. ماسک شنا را می توان با داشتن ابعاد کمجا در مسافرت و گردش به همراه داشت و از وجود آن بهره برداری کرد و توانست در طی سال های زیاد از آن لذت برد. 

خرید ماسک شنا نارنجی بالای 8 سال مدل Wave Rider ارزانبدنه در برابر عوامل مختلف مانند حضور طولانی در داخل آب و قرار گیری در معرض تابش خورشید مقاومت دارد و می تواند سازگاری زیادی از خود نشان دهد. به طوری که آسیب پیدا نمی کند و می تواند استاندارد های لازم را داشته باشد. در نتیجه بهترین و مناسب ترین گزینه محسوب می شود که با خرید اسان می توان آن را در طی سال های زیاد استفاده کرد. ماسک شنا با رنگ نارنجی زیبایی زیادی ایجاد می کند که سبب جلب مخاطب می شود و می تواند محصولی پر فروش باشد. علاوه بر این موارد ماسک شنا دارای بدنه ای با کیفیت است که فاقد هر گونه لاتکس می باشد تا بدون ایجاد حساسیت و مشکل در طول زمان استفاده از محصول بتوان از آن نهایت بهره برداری های لازم را به عمل آورد. ماسک شنا دارای قابلیت تنظیم سایز می باشد که به وسیله یک بند انجام می شود و می تواند متناسب با دور سر افراد اندازه گیری شود. به جهت خرید آسان ماسک شنا نارنجی بالای 8 سال مدل Wave Rider به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه نمایید.

نوعلوازم غواصی
وزن220 گرم
رده سنیبالاتر از هشت سال
تولید برنداینتکس
جنس بندسیلیکون
سایر ویژگی هاجنس لنز پلی کربنات
بدون لاتکس
دارای پوشش ضد آب و آلودگی
مناسب برای غواصی و شنا
طراحی شیک و زیبا
قابلیت تنظیم بند ماسک
وضوح بالا در زیر آب
کیفیت ساخت عالی
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...