ماسک شنا

ماسک شنا حرفه ای بالای 14 سال مشکی

از {{model.count}}

intex 55981 Black

تعداد
نوع
810,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

ماسک شنا حرفه ای بالای 14 سال مشکی محصولی حرفه ای برای حضور بزرگسال در داخل آب می باشد که در زمینه غواصی حرفه ای کاربرد دارد و می توان با در نظر داشتن مزیت های لازم نسبت به داشتن آن اقدام کرد. ماسک شنا دارای رنگبندی می باشد که مورد معرفی شده مشکی بوده است و رنگی زیبا و خاص را به خود اختصاص داده است. از این رو می توان با رضایت و تمایل و سلیقه خود نسبت به خرید آن اقدام کرد و از داشتن آن بهره مند شد. ماسک شنا دارای بالاترین میزان درجه کیفی می باشد که محکم و مقاوم است و از بهترین مواد اولیه تشکیل شده است که طول عمر بالایی دارد و می توان با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام نمود. 

خرید ماسک شنا حرفه ای بالای 14 سال مشکی ارزاناین محصول دارای بدنه ای بدون لاتکس می باشد که از بروز حساسیت پوستی جلوگیری می کند و دارای طول عمر بالا می باشد. علت داشتن کشسانی زیاد در این محصول وجود بدنه با جنس سیلیکونی است که می توان آن را به راحتی مورد استفاده قرار داد. همچنین وجود بند تنظیم سایز نیز باعث شده است که افراد بتوانند بند آن را مطابق با سایز دور سر اندازه گیری نمایند و بتوانند به راحتی محصول را بر روی صورت خود قرار دهند. در نتیجه بدون نیاز به آموزش به راحتی بر روی صورت قرار می گیرد و می تواند استاندارد ترین حالت ممکن را در غالب دید کامل برای افراد رقم بزند. لنز ضد بخار موجود در ساختار این محصول سبب شده است که در محیط آب گرم نیز بتوان دید کامل داشت و کاملا به اطراف تسلط داشت تا دچار مشکل نشد و بتوان شنا و غواصی را به صورت حرفه ای سپری کرد. این محصول وزن کمی دارد و دارای ابعاد کمجا می باشد تا افراد بتوانند در مسافرت و گردش آن را به همراه داشته باشند. خرید ماسک شنا حرفه ای بالای 14 سال مشکی با توجه به داشتن کیفیت بالا و قیمت مناسب از فروشگاه سنتر اینتکس انجام می شود.

نوعلوازم غواصی
وزن325 گرم
رده سنیبالاتر از چهارده سال
تولید برنداینتکس
جنس بندسیلیکون
سایر ویژگی هاجنس لنز پلی کربنات
بدون لاتکس
دارای پوشش ضد آب و آلودگی
مناسب برای غواصی و شنا
طراحی شیک و زیبا
قابلیت تنظیم بند ماسک
وضوح بالا در زیر آب
کیفیت ساخت عالی
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...