لوازم شنا

جالیوانی بادی روی آب مدل یونیکورن

از {{model.count}}

bestway 34132

تعداد
نوع
500,000
350,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

جالیوانی بادی روی آب مدل یونیکورن تنها به جهت داشتن آب و نوشیدنی بر روی سطح آب ساخته شده است که ساختاری فانتزی و زیبا دارد و از کیفیت مطلوب برخوردار می باشد. این محصول استحکام بالا جهت قرار گیری بر روی سطح آب دارد و به داخل آن واژگون نمی شود و می تواند حالت مناسب خود جهت قرار گیری بر روی سطح آب را داشته باشد. در نتیجه گزینه ای مناسب است که با بدنه بادی و توخالی وزن کمی را به خود اختصاص می دهد تا در مسافرت و گردش نیز به همراه افراد باشد. این محصول دارای حفره در بخش مرکزی می باشد که در واقع محل قرار گیری بطری است. در فصول گرم سال برای داشتن تفریحات آبی افراد به محیط استخر می روند تا ساعات خوشی را سپری کنند. در این زمان نیاز به آب و نوشیدنی نیز می باشد تا بتوان بدون محدودیت در محیط حضور داشت و از این موارد استفاده کرد و دیگری نیازی به خروج از آب نمی باشد. 

خرید جالیوانی بادی روی آب مدل یونیکورن ارزانبه این ترتیب با داشتن چنین محصولی به صورت شناور آب و نوشیدنی های لازم در سطح آب وجود دارند و می توان از داشتن آن ها بهره برداری کرد و توانست ساعات خوشی را سپری کرد و نیازی به خروج از آب در زمان تشنگی نمی باشد. طراحی زیبا و خاصی که این محصول دارد توجه عده زیادی را به خود جلب کرده است که طرحی فانتزی و منحصر به فرد می باشد تا افراد بتوانند بدون هر گونه مشکل به دنبال تهیه آن باشند و از رنگبندی زیبای آن نیز لذت ببرند. رنگ بدنه به بیرون پس داده نمی شود و دارای طراحی ثابت و بدون تغییر می باشد. در نتیجه می توان تایم طولانی از این محصول استفاده کرد و توانست در زمان مسافرت و گردش نیز از این محصول بی نظیر استفاده کرد. کسانی که به دنبال فروشگاهی معتبر جهت خرید جالیوانی بادی روی آب مدل یونیکورن می باشند می توانند به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه کرده و خرید خود را نهایی سازند.

نوع تفریحی
 طول 28 سانتی متر
 عرض19 سانتی متر
 ارتفاع 7 سانتی متر
 جنس رویه PVC وینیل
 جنس بخش کناری PVC وینیل
 جنس کف PVC وینیل
 پمپ باد-
 نوع پمپ-
وزن450 گرم
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب برای بطری و لیوان
 اقلام همراه-


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...