فین شنا

فین شنا بزرگسال سفید حرفه ای

از {{model.count}}

bestway 27024 white

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

فین شنا بزرگسال سفید حرفه ای از طراحی بی عیب و نقص برخوردار می باشد که با تکیه بر خصوصیات منحصر به فرد و کیفیت بالا می توان از آن در طی سال های زیاد استفاده کرد و لذت برد. این محصول جهت حضور در محیط های آبی برای داشتن شنا و غواصی حرفه ای ساخته شده است و به عنوان یک محصول ضروری عنوان می شود و می توان نسبت به خرید آن اقدام کرد. 

خرید فین شنا بزرگسال سفید حرفه ای جدیدبا وجود داشتن بدنه باکیفیت و ضخیم که در برابر حرکات در آب مقاومت زیادی دارد و دارای طول عمر بالا نیز می باشد می توان خرید آن را انجام داد و با خیالی آسوده این محصول منحصر به فرد را برای خود و یا سایر افراد تهیه نمود. فین شنا برای رده سنی بزرگسال ساخته شده است که دارای رنگبندی متنوع نیز می باشد تا افراد بتوانند بدون هر گونه محدودیت نسبت به داشتن آن اقدام نمایند و ساعات خوشی را سپری کنند. محصول مورد نظر از جنس پلیمر ساخته شده است که قابلیت انعطاف بالا دارد و به راحتی در آب حرکت داده می شود. به دلیل داشتن ساختار شیار دار حرکت این محصول آسان است و بیش ترین راندمان به سمت جلو را دارد و راحت ترین حالت ممکن برای غواصی در محیط های آبی می باشد. به همین خاطر است که افراد زیادی به سمت خرید آن کشیده می شوند و تمایل به داشتن آن دارند و سعی می کنند بهترین موقعیت را برای حضور در محیط های آبی داشته باشند. این محصول ساخت شرکت بست وی است که در تولیدات خود از بهترین مواد اولیه استفاده می کند و می تواند طول عمر و سازگاری زیادی داشته باشد. به همین خاطر است که جزو محبوب ترین محصولات شنا و غواصی معرفی می شود که وجود آن لازم و ضروری است. انتخاب و خرید فین شنا بزرگسال سفید حرفه ای تنها با ورود به نمایندگی اصلی سنتر اینتکس انجام می شود و می توان با تکیه بر خصوصیات منحصر به فردی که دارد آن را سفارش داد.

نوع غواصی
 جنس بدنه پلیمر
 رنگ محصول سفید
 مناسب سنینبزرگسال
 وزن955 گرم
 سایز 42 تا 44
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی هاضد حساسیت
وزن سبک و پرتابل
کیفیت بدنه عالی
ایده آل برای آب گرم
طراحی OCT
طراحی زاویه دار برای حداکثر راندمان ضربه
ایجاد حداکثر حرکت رو به جلو (بالابر) با تلاش کمتر
 اقلام همراه-


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...