فین شنا

فین شنا بزرگسال زرد رنگ حرفه ای

از {{model.count}}

bestway 27024 yellow

تعداد
نوع
1,200,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

فین شنا بزرگسال زرد رنگ حرفه ای ساخته شده توسط شرکت بست وی است که دارای بدنه ای مقاوم و ضخیم می باشد تا افراد بتوانند بدون هر گونه محدودیت از آن در طی سال های زیاد بهره برداری کرد. فین شنا برای رده سنی بزرگسال تولید شده است و دارای سایز بزرگسال می باشد و برای سایز های بزرگ نیز مورد استفاده قرار می گیرد. از آن جایی که مواد اولیه دارای کیفیت بالا می باشد انعطاف و شکل پذیری زیادی دارد و دارای قابلیت حرکت آسان در محیط های آبی می باشد. همچنین به دلیل داشتن ساختار شیار دار حرکت به سمت جلو با شدت بالا صورت می گیرد و افراد به راحتی می توانند در مسابقات غواصی نیز حضور داشته باشند.

خرید فین شنا بزرگسال زرد رنگ حرفه ای جدید فین شنا وزن کمی دارد که به راحتی در محیط های آبی حرکت داده می شود و می تواند توسط افراد استفاده شود. علاوه بر این موارد دارای قابلیت حمل آسان است که در کنار سایر وسایل مربوط به غواصی در کنار افراد می باشد و می توان آن را به راحتی حمل و جا به جا نمود. این محصول رنگبندی متنوع را شامل می شود که افراد در زمان خرید می توانند نسبت به انتخاب هر یک از رنگ های دلخواه خود اقدام کنند و مورد مد نظر را خریداری نمایند. بدنه از جنس پلیمر ساخته شده است که ضخامت زیادی دارد و می توان در طی سال های زیاد از آن بهره برداری کرد و دچار مشکل نشد. بسته بندی محصول توری می باشد و حمل را آسان می کند و همچنین می تواند آب موجود در ساختار محصول را خالی کند و به این ترتیب محصول به صورت خشک در اختیار افراد قرار گیرد و مورد استفاده در زمانی دیگر واقع شود. به جهت انتخاب و خرید فین شنا بزرگسال زرد رنگ حرفه ای با کیفیت بالا و بدنه ای که برای استفاده در طی سال های زیاد طراحی شده است تنها می توان به فروشگاه مرکزی سنتر اینتکس مراجعه کرد و از آن بهره مند شد.

نوع غواصی
 جنس بدنه پلیمر
 رنگ محصول زرد
 مناسب سنینبزرگسال
 وزن955 گرم
 سایز 42 تا 44
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی هاضد حساسیت
وزن سبک و پرتابل
کیفیت بدنه عالی
ایده آل برای آب گرم
طراحی OCT
طراحی زاویه دار برای حداکثر راندمان ضربه
ایجاد حداکثر حرکت رو به جلو (بالابر) با تلاش کمتر
 اقلام همراه-

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...