فین شنا

فین شنا بزرگسال قرمز رنگ حرفه ای

از {{model.count}}

bestway 27024 red

تعداد
نوع
1,200,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

فین شنا بزرگسال قرمز رنگ حرفه ای جدید ترین محصول ارائه شده توسط شرکت بست وی است که دارای بدنه ای با طول عمر بالا می باشد و می تواند به جهت داشتن شنا و غواصی حرفه ای در محیط های آبی انتخاب و خریداری شود. این محصول دلخواه دارای قیمت مناسب نیز می باشد تا تمامی کسانی که به دنبال خرید آن هستند توان آن را داشته باشند که هزینه بابت داشتن آن را پرداخت نمایند. به این ترتیب فین شنا مد نظر پر فروش و منحصر به فرد است و از رنگبندی دلخواه تشکیل شده است که با این وجود می توان نسبت به خرید رنگ دلخواه اقدام کرد تا لوازم غواصی خود را با هم ست نمود. بدنه از جنس مقاوم و با کیفیت تشکیل شده است که انعطاف بالایی دارد و می تواند در محیط های آبی به راحتی حرکت داده شود. 

خرید فین شنا بزرگسال قرمز رنگ حرفه ای ارزانحرکت دادن محصول آسان می باشد و به دلیل داشتن ساختار شیار دار حرکت با سرعت مشخص صورت می گیرد و به سمت جلو انجام می شود. اندازه و سایز این محصول به گونه ای ساخته شده است که بزرگسال با سایز پای بزرگ نیز می تواند از شرایط بهره برداری کند و از این محصول به راحتی استفاده نماید. داشتن رنگبندی متنوع و داشتن ساختار استاندارد و مقاوم سبب شده است که افراد بتوانند از داشتن آن لذت ببرند و یک محصول محبوب را داشته باشند که در محیط های آبی به راحتی غواصی کنند و یا در مسابقات غواصی نیز با موفقیت حضور داشته باشند. از این رو گزینه ای مناسب معرفی می شود که افراد زیادی نسبت به خرید آن اقدام می کنند و می توانند بهترین موقعیت و استاندارد ترین حالت ممکن را داشته باشند. به جهت انتخاب و خرید آسان فین شنا بزرگسال قرمز رنگ حرفه ای تنها می توان به فروشگاه مرکزی سنتر اینتکس مراجعه کرد تا در موقعیت استاندارد به تفریحات آبی و غواصی پرداخت و از داشتن محصولی با کیفیت برخوردار شد.

نوع غواصی
 جنس بدنه پلیمر
 رنگ محصول قرمز
 مناسب سنینبزرگسال
 وزن955 گرم
 سایز 42 تا 44
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی هاضد حساسیت
وزن سبک و پرتابل
کیفیت بدنه عالی
ایده آل برای آب گرم
طراحی OCT
طراحی زاویه دار برای حداکثر راندمان ضربه
ایجاد حداکثر حرکت رو به جلو (بالابر) با تلاش کمتر
 اقلام همراه-


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...