فین شنا

فین شنا بزرگسال آبی رنگ حرفه ای

از {{model.count}}

bestway 27024 blue

تعداد
نوع
1,200,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

فین شنا بزرگسال آبی رنگ حرفه ای از سری محصولات لازم و ضروری به جهت داشتن غواصی حرفه ای است که دارای استاندارد های لازم می باشد و طراحی بی عیب و نقصی دارد تا برای رده سنی بزرگسال مناسب باشد. این محصول قادر به حفظ تعادل در زمان شنا است و می تواند با حرکت آسان بیش ترین راندمان به سمت جلو را ایجاد سازد و برای غواصی بسیار کاربردی می باشد. به دلیل ایجاد راحتی در شنا کسانی که در مسابقات غواصی شرکت دارند می توانند از این محصول استفاده کنند و شرایط دلخواهی را ایجاد سازند. این محصول وزن کمی دارد و به راحتی حمل و جا به جا می شود و همچنین می تواند به راحتی بر روی پا قرار گیرد و مورد استفاده افراد واقع شود.

خرید فین شنا بزرگسال آبی رنگ حرفه ای ارزان از نظر کیفیت در بدنه می توان به بهترین مواد اولیه اشاره داشت که در ساخت محصول به کار رفته است و ایجاد طول عمر بالا می کند. به طوری که توانایی استفاده از آن در طی سال های زیاد ایجاد می شود و می تواند استاندارد ترین حالت ممکن را به دست آورد. فین شنا برای رده سنی بزرگسال بهترین و کاربردی ترین محصول است که لازم و ضروری در زمان حضور در محیط های آبی می باشد و می توان به سرعت شنا و غواصی حرفه ای را در محیط های آبی انجام داد. سرعت حرکت افراد در آب به وسیله این محصول تنظیم می شود و می توانند بهترین موقعیت را داشته باشند و از داشتن آن لذت ببرند. چنانچه به دنبال انتخاب و خرید فین شنا بزرگسال آبی رنگ حرفه ای می باشید تا به راحتی در محیط های آبی حضور داشته باشید و توانایی حضور در مسابقات غواصی را نیز پیدا کنید پیشنهاد می شود که تنها به فروشگاه اصلی سنتر اینتکس مراجعه کنید که محصول را با نهایت کیفیت و مرغوبیت بدنه و با جنس پلیمر در اختیار خریداران قرار داده است و می توان با کم ترین هزینه و کیفیت اصل آن را خریداری کرد.

نوع غواصی
 جنس بدنه پلیمر
 رنگ محصول آبی
 مناسب سنینبزرگسال
 وزن955 گرم
 سایز 42 تا 44
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی هاضد حساسیت
وزن سبک و پرتابل
کیفیت بدنه عالی
ایده آل برای آب گرم
طراحی OCT
طراحی زاویه دار برای حداکثر راندمان ضربه ایجاد حداکثر حرکت رو به جلو (بالابر) با تلاش کمتر
 اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...