لوازم شنا

جالیوانی بادی روی آب طرح دلستر

از {{model.count}}

bestway 34132

تعداد
نوع
500,000
350,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

جالیوانی بادی روی آب طرح دلستر از سری محصولات برند و اصل می باشد که ساخت شرکت بست وی است و از بهترین مواد اولیه نیز تشکیل شده است. این محصول ضخامت زیادی در بدنه دارد و دارای قابلیت غیر قابل نفوذ نسبت به آب می باشد. در نتیجه می تواند حالت شناور بر روی آب را داشته باشد و دچار مشکل نشود و به داخل آب نیز فرو نرود. در نتیجه تعادل لازم برای چنین قرار گیری را نیز دارد و می توان از بطری آب و نوشیدنی مورد علاقه خود نیز در داخل این محصول استفاده کرد. چرا که قابلیت قرار گیری ثابت بطری در داخل این محصول وجود دارد تا در صورت نیاز بتوان از نوشیدنی استفاده کرد و توانست به رفع تشنگی پرداخت و بهترین تفریحات را کسب کرد. 

خرید جالیوانی بادی روی آب طرح دلستر ارزانجالیوانی بادی روی آب دارای طرح فانتزی و زیبا می باشد و رنگبندی زیبا دارد که در زمان استفاده طولانی مدت در محیط های آبی و در معرض تابش خورشید دچار پس دادن رنگ نمی شود و رنگ خود را حفظ می کند. به این ترتیب تمامی استاندارد های لازم را دارد و در مسافرت و گردش نیز به راحتی به همراه افراد حمل می شود. از آن جایی که محصول دارای ضخامت زیاد می باشد و کیفیت بالا دارد می توان از آن در طی سال های زیاد استفاده کرد و توانست ساعات خوشی را به دست آورد که تمامی تفریحات مهیج آبی را تحت پوشش قرار می دهد و به همراه داشتن آب و نوشیدنی را آسان می سازد و به صورت شناور بر روی سطح آب قرار می  گیرد. بدنه کمجا و منحصر به فرد است و در زمان مسافرت و گردش به صورت تاشو و خالی از باد می باشد و فضای کمی را اشغال می کند و می تواند برای علاقه مندان در زمان نیاز مورد استفاده قرار گیرد. کسانی که به دنبال خرید جالیوانی بادی روی آب طرح دلستر می باشند و فروشگاهی را مد نظر ندارند پیشنهاد می شود که به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه کنند.

نوع تفریحی
 طول 28 سانتی متر
 عرض19 سانتی متر
 ارتفاع 7 سانتی متر
 جنس رویه PVC وینیل
 جنس بخش کناری PVC وینیل
 جنس کف PVC وینیل
 پمپ باد-
 نوع پمپ-
وزن450 گرم
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب برای بطری و لیوان
 اقلام همراه-


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...