لوازم شنا

کلاه شنا مشکی اصل اینتکس

از {{model.count}}

intex 55991 black

تعداد
نوع
220,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

کلاه شنا مشکی اصل اینتکس جدید ترین محصول تولید شده در شرکت اینتکس می باشد که با کیفیت بالا تولید شده است و می توان بدون هر گونه عیب و نقص برای علاقه مندان به شنا و غواصی مورد بهره برداری قرار گیرد. در نتیجه یکی از محصولات لازم و ضروری می باشد که غواصان می بایست این محصول را تهیه نمایند. وجود رنگبندی متنوع در این نمونه از محصولات سبب شده است که افراد با توجه به سلیقه خود بتوانند نسبت به خرید محصول دلخواه اقدام کنند و از مزیت های آن بهره برداری نمایند. کلاه شنا دارای انعطاف بالا می باشد تا برای هر سایز سری مناسب شود و بتوان به راحتی از محصول استفاده کرد. به همین خاطر است که فروش بالایی دارد و جزو محبوب ترین لوازم مناسب جهت غواصی می باشد و می توان از آن بهره برداری کرد. 

خرید کلاه شنا مشکی اصل اینتکس جدیدکلاه شنا دارای بدنه ای از جنس سیلیکون می باشد که فاقد هر گونه لاتکس است تا با استفاده طولانی مدت افراد را دچار مشکل نکند و ایجاد حساسیت نیز ننماید. به این ترتیب توصیه می شود که از این محصول خاص استفاده شود و افراد نسبت به داشتن این محصول اقدام نمایند و لحظات استاندارد و ایمنی را در محیط های آبی کسب کنند. این محصول می تواند موها را در محیطی محفوظ نگه دارد و از پراکنده شدن آن ها در محیط های آبی جلوگیری کند و همچنین از آسیب به مو در اثر برخورد با کلر آب جلوگیری می کند. بدنه غیر قابل نفوذ است و قابلیت کشسانی زیادی دارد و می تواند به راحتی بر روی سر قرار گیرد و استاندارد های لازم را داشته باشد. به این ترتیب با تهیه کلاه شنا با رنگ دلخواه می توان بهترین موقعیت را تجربه کرد و از شرایط لذت برد. کسانی که قصد خرید کلاه شنا مشکی اصل اینتکس را دارند و به دنبال انتخاب و خرید محصولی دلخواه می باشند می توانند به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه نمایند.

نوعلوازم شنا
 جنس بدنه سیلیکونی
رنگبندی 3 رنگ
 سنین مورد استفاده بالاتر از 8 سال
 وزن 62 گرم
 سایز بندی خیر
 شرکت سازنده اینتکس
 سایر ویژگی هابدنه بدون لاتکس
 اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...