لوازم شنا

کلاه شنا سفید اصل اینتکس

از {{model.count}}

intex 55991 white

تعداد
نوع
220,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

کلاه شنا سفید اصل اینتکس بدنه ای غیر قابل نفوذ در برابر آب دارد و می تواند از ایجاد آسیب مو در برابر کلر آب محافظت کند و محصولی لازم و ضروری برای شنا و تفریحات آبی می باشد. این محصول که از قیمت مناسب برخوردار است به راحتی خریداری می شود و دارای قابلیت شکل پذیری بالا است تا به راحتی بر روی سر بزرگسال استفاده شود و بتوانند از آن لذت ببرند. این محصول از بدنه ای با جنس سیلیکونی تشکیل شده است که فاقد هر گونه لاتکس می باشد و می تواند انعطاف بالایی از خود نشان دهد تا در نهایت بتوان آن را برای تمامی افراد با سایز سر مختلف استفاده کرد. این محصول دارای رنگبندی متنوع می باشد که افراد با توجه به سلیقه خود انتخاب و خریداری می کنند. 

خرید کلاه شنا سفید اصل اینتکس ارزاناز آن جایی که محصول ساخت شرکت اینتکس می باشد از نظر کیفیت و طول عمر می توان اطمینان کامل را داشت و از داشتن آن در طی سال های زیاد لذت برد. وزن محصول نیز کم می باشد تا قابلیت حمل و جا به جایی آسان داشته باشد. همچنین بتوان آن را به راحتی بر روی سر قرار داد و تمامی مو ها را در داخل کلاه شنا قرار داد. کلاه شنا از پراکنده شدن مو در داخل محیط های آبی جلوگیری می کند و می تواند آن ها را به نوعی نظم بدهد و در نهایت ایجاد ایمنی برای مو ها می کند. چرا که کلر موجود در آب به مو آسیب می رساند و سبب شکننده شدن آن می شود. در نتیجه برای حضور در محیط های آبی مانند استخر و جهت انجام شنا و غواصی حرفه ای می توان از این محصول استفاده کرد و بهره برداری های لازم را به عمل آورد. چنانچه تمایل به خرید کلاه شنا سفید اصل اینتکس دارید و به دنبال مرکزی معتبر جهت ثبت سفارش می باشید به نمایندگی سنتر اینتکس مراجعه کرده و محصول را از دسته بندی مربوط به وسایل شنا و غواصی انتخاب کرده و خرید خود را نهایی سازید.

نوعلوازم شنا
 جنس بدنه سیلیکونی
رنگبندی 3 رنگ
 سنین مورد استفاده بالاتر از 8 سال
 وزن 62 گرم
 سایز بندی خیر
 شرکت سازنده اینتکس
 سایر ویژگی هابدنه بدون لاتکس
 اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...