لوازم شنا

کلاه شنا آبی اصل اینتکس

از {{model.count}}

intex 55991 blue

تعداد
نوع
220,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

کلاه شنا آبی اصل اینتکس به جهت جلوگیری از پراکنده شدن مو در محیط های آبی ساخته شده است که دارای قیمت مناسب می باشد و می توان به راحتی آن را مورد استفاده قرار داد. کلاه شنا برای حضور در استخر و داشتن شنا و غواصی لازم و ضروری می باشد به طوری که از آسیب کلر به مو جلوگیری می کند و می تواند مو ها را در محیطی ایمن جمع آوری نماید. در نتیجه مو در داخل آب پراکنده نمی شود و می توان بهترین و استاندارد ترین حالت ممکن را کسب کرد. از این رو خرید آن به تمامی علاقه مندان به شنا و غواصی توصیه می شود و می توان بهترین شرایط را کسب کرد. کلاه شنا ساخت شرکت اینتکس است و دارای قیمت مناسب می باشد و تمامی علاقه مندان توان خرید آن را دارند.

خرید کلاه شنا آبی اصل اینتکس ارزان به این ترتیب مورد خریداری قرار می گیرد و در زمان رفتن به مسافرت و گردش همراه افراد می باشد و می توان از داشتن آن لذت برد. کلاه شنا محصولی منحصر به فرد با طول عمر بالا می باشد که از بدنه ای با جنس سیلیکونی تشکیل شده است که فاقد هر گونه لاتکس می باشد تا ایجاد حساسیت نکند و بتوان با انعطاف بالا از این محصول بهره برداری کرد. کلاه شنا مناسب سایز های مختلف سر می باشد و به دلیل انعطاف بالا به درستی بر روی سر تمامی افراد قرار می گیرد و ایجاد کارایی می کند. در نتیجه علاقه مندان به حضور در محیط های آبی می توانند بهترین و خاص ترین شرایط را تجربه کنند که ایمنی آن ها نیز تضمین می شود و می تواند بدون هر گونه مشکل در چنین موقعیتی حضور داشته باشند. کسانی که به دنبال انتخاب و خرید کلاه شنا آبی اصل اینتکس می باشند می توانند خرید محصول را با قیمت مناسب از طریق مراجعه به نمایندگی سنتر اینتکس انجام دهند و به راحتی خرید خود را نهایی سازند. این محصول در دسته بندی مربوط به لوازم شنا قرار دارد.

نوعلوازم شنا
 جنس بدنه سیلیکونی
رنگبندی 3 رنگ
 سنین مورد استفاده بالاتر از 8 سال
 وزن 62 گرم
 سایز بندی خیر
 شرکت سازنده اینتکس
 سایر ویژگی هابدنه بدون لاتکس
 اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...