لوازم شنا

سرسره بادی مدل خانه اصل اینتکس

از {{model.count}}

Intex 58294

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

سرسره بادیمدل خانه اصل اینتکس جدید ترین محصول شرکت اینتکس است که دارای طراحی بی عیب و نقص می باشد تا کودکان به وسیله آن بتوانند تفریحات مهیج آبی در محیط آب های آرام را کسب کنند. تفریحاتی مانند آبتنی به وسیله سرسره بادی که برای تمامی کودکان جذابیت دارد می تواند آن ها را راضی و خشنود کند تا علاوه بر بازی بتوانند ایمنی خود در سطح آب را داشته باشند. این محصول به صورت شناور بر روی سطح آب قرار می گیرد و دارای امکان بهره برداری آسان می باشد و می تواند ساعات خوشی را برای افراد ایجاد کند. به این ترتیب وسیله ای کاربردی است که امروزه می توان با خیالی آسوده آن را برای فرزندان خود تهیه نمود و توانست بهترین اوقات را کسب کرد. 

خرید سرسره بادی مدل خانه اصل اینتکس جدیدسرسره بادی مد نظر دارای یک بخش کلبه مانند است که توجه کودکان را به خود جلب می کند و طراحی بی عیب و نقصی دارد که از رنگ های متنوع و زیبا تشکیل شده است و می تواند جذابیت زیادی را ایجاد سازد. با این وجود است که جزو محصولات پر فروش و منحصر به فرد است تا بتوان ساعات خوشی را در محیط های آبی برای کودکان رقم زد و برای آن ها سرگرمی های مهیج را ایجاد نمود. سرسره بادی مد نظر دارای قیمت مناسب می باشد که در مقابل کیفیت بالا به صرفه تلقی می شود. بدنه ضخامت زیادی دارد که در اثر برخورد اشیاء تیز مانند اسباب بازی های کودکان دچار پارگی و خرابی می شود. در این صورت باد داخل آن به بیرون نشت داده می شود و بدنه به سرعت به داخل آب فرو می رود. این فرآیند سبب آسیب به بدنه و برهم خوردن تعادل آن می شود و استفاده از آن را دچار مشکل می کند. در نتیجه تنها با ترمیم بدنه می توان مجدد از محصول استفاده کرد. انتخاب و خرید سرسره بادی مدل خانه اصل اینتکس با مراجعه به فروشگاه سنتر اینتکس با قیمت مناسب صورت می گیرد.

نوع خانگی
ظرفیت داخل بدنه 40 لیتر
طول 280 سانتی متر
عرض 173 سانتی متر
ارتفاع 122 سانتی متر
جنس رویه PVC وینیل
جنس بخش کناری PVC وینیل
جنس کف PVC دو لایه بادی
پمپ-
نوع پمپ-
ساک حمل-
سایر ویژگی هادارای سرسره بادی
دارای کف بادی بسته
دارای سایبان سرخود
قابلیت جدا شدن دیواره های باید
قابل استفاده به عنوان قلعه بادی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...