لوازم شنا

سبد بسکتبال بادی روی آب اصل اینتکس

از {{model.count}}

intex 58504

تعداد
نوع
420,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

سبد بسکتبال بادی روی آب اصل اینتکس بهترین گزینه برای استفاده رده سنی کودک می باشد که بهترین تفریحات مهیج آبی را رقم می زند و می تواند هم در سطح آب استفاده شود و هم در محیط خشکی مورد بهره برداری قرار گیرد. این محصول بی نظیر که ساخت شرکت اینتکس می باشد دارای قیمت مناسب نیز می باشد تا با پرداخت هزینه کم بتوان بهترین شرایط را تجربه نمود و خریدی به صرفه را انجام داد تا هم کیفیت بالا را کسب کرد و هم توانست سازگاری زیادی را به دست آورد. 

خرید سبد بسکتبال بادی روی آب اصل اینتکس ارزانسبد بسکتبال بادی بر روی سطح آب به صورت شناور قرار می گیرد و تعادل لازم را خواهد داشت و به داخل آب فرو نمی رود. چرا که بدنه ای بادی و توخالی دارد که تنها از باد پر شده است. اما با ایجاد سوراخ در بدنه باد داخل آن به بیرون نشت داده می شود و آب به راحتی مسیری برای ورود به بدنه پیدا می کند. در نتیجه قادر به قرار گیری بر روی سطح آب نمی باشد و به راحتی به اعماق آب فرو می رود. برای جلوگیری از این موارد می بایست از بروز آسیب به بدنه ناشی از برخورد اشیاء تیز جلوگیری کرد تا سلامت بدنه به خطر نیوفتد و بتوان با خیالی آسوده و با داشتن طول عمر و سازگاری زیاد از محصول بهره برداری نمود. این سبد بسکتبال در کنار خود دارای توپ بادی نیز می باشد که بازی و تفریح در سطح آب بدون محدودیت رقم بخورد و بتوان ساعات خوشی را برای کودکان ترتیب داد که برای آن ها بسیار هیجان انگیز می باشد. محصول مورد نظر دارای دریچه باد می باشد که به پمپ باد دستی و ساده متصل می گردد و تنها راه راه اندازی این محصول می باشد. به همین خاطر در کم ترین زمان آماده بهره برداری می گردد و می توان از وجود آن لذت برد. سبد بسکتبال بادی روی آب اصل اینتکس با قیمت مناسب و کیفیت بالا در نمایندگی سنتر اینتکس موجود می باشد که می توان نسبت به خرید آن اقدام کرد.

 نوع تفریحی
 قطر 67 سانتی متر
 ارتفاع 55 سانتی متر
ضخامت لایه ها 0.25 میلی متر
 جنس بدنه PVC
 وزن 55 گرم
 سازندهاینتکس
 پمپ-
 نوع پمپ-
 سایر ویژگی هامناسب کودکان و بزرگسالان
دارای توپ بادی مجزا
قابل استفاده روی آب و داخل منزل
 اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...