لوازم شنا

دروازه بادی روی آب واترپلو اینتکس

از {{model.count}}

intex 58507

تعداد
نوع
1,100,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

دروازه بادی روی آب واترپلو اینتکس جهت ایجاد تفریحات مهیج آبی در سطح آب های آرام ساخته شده است که هم برای کودکان کاربرد دارد و هم محصولی برای استفاده رده سنی بزرگسال می باشد. این محصول بی نظیر دارای تعادل در سطح آب است که به داخل آن فرو نمی رود و می تواند استاندارد های لازم را داشته باشد. به این ترتیب تفریحات این چنینی در سطح آب ایجاد می گردد که برای تمامی رده های سنی جذابیت دارد و می تواند بهترین اوقات را ایجاد سازد.

خرید دروازه بادی روی آب واترپلو اینتکس جدید این محصول دارای بدنه ای سبک و قابل حمل است تا در زمان رفتن به مسافرت و گردش به همراه افراد باشد و برای آن ها ایجاد کارایی کند. همچنین دارای بسته بندی کوچک بوده است که کمجا است و در محیط های کوچک نیز جای می گیرد. به این ترتیب مشکلی برای به همراه داشتن در مسافرت و گردش وجود ندارد و شرایط برای استفاده طولانی مدت از محصول مهیا می باشد. محصول بادی مد نظر بدنه ای ضخیم دارد اما ممکن است در اثر عوامل محیطی دچار آسیب شود و آسیب باعث از بین رفتن کارایی محصول گردد. به این صورت که بدنه دچار سوراخ می شود و دیگر توانایی قرار گیری بر روی سطح آب را ندارد. در نتیجه نمی توان از آن استفاده کرد و از وجود آن بهره برداری نمود. چنین محصولی با در نظر داشتن کیفیت و کارایی بالا می تواند در طی سال های زیاد استفاده شود. که با رعایت ایمنی و مراقبت از بدنه می توان سلامت آن را تضمین نمود و دچار مشکل نکرد و توانست در طی سال های زیاد از آن بهره برداری کرد. این محصول دارای طراحی زیبا و خاص نیز می باشد که مورد توجه عده زیادی قرار گرفته است و با داشتن قیمت مناسب شرایط برای خرید آن توسط تمامی علاقه مندان مهیا شده است. به جهت انتخاب و خرید دروازه بادی روی آب واترپلو اینتکس با قیمت مناسب و کیفیت بالا به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه نمایید.

نوع تفریحی
 طول 124 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع 76 سانتی متر
 جنس بدنه PVC
 وزن 1.96 کیلوگرم
 نوع توپ وینیل
 پمپ خیر 
 نوع پمپ-
 سایر ویژگی هامناسب کودکان و بزرگسالان
طراحی بسیار زیبا
قابل استفاده بر روی آب
تعادل بالا بر روی آب
دارای توپ بادی مجزا
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...