لوازم شنا

جلیقه شنا بادی کودک اصل اینتکس

از {{model.count}}

intex 58671

تعداد
نوع
240,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

جلیقه شنا بادی کودک اصل اینتکس دارای خصوصیات منحصر به فرد می باشد که سبب شده است والدین به راحتی و با خیالی آسوده محصول را برای فرزندان خود تهیه نمایند. این محصول بی نظیر و کاربردی دارای طول عمر بالا می باشد و از آن جایی که کیفیت مطلوبی دارد می توان از آن در طی سال های زیاد استفاده کرد. جلیقه شنا بادی برای رده سنی کودک تهیه شده است تا بدون هر گونه محدودیت و مشکل بتوانند در سطح آب قرار گیرند و ایمنی لازم را داشته باشند و از فرو رفتن آن ها به داخل آب جلوگیری می گردد. به این ترتیب جلیقه شنا بادی محصولی ضروری برای رفتن به مسافرت و گردش است که هم قیمت مناسبی دارد و هم دارای استاندارد های لازم جهت حضور در محیط های آبی می باشد و تعادل کودکان در چنین شرایطی را ایجاد می کند. 

خرید جلیقه شنا بادی کودک اصل اینتکس ارزانجلیقه شنا بادی کودک بدنه ای ضخیم دارد که مانند ضربه گیر نیز عمل می کند و دارای تمامی شرایط استاندارد و ایمن می باشد تا افراد بتوانند بدون هر گونه محدودیت آن را برای فرزندان خود سفارش دهند. بدنه ضد حساسیت است و برای کودکان با پوست حساس مشکلی را ایجاد نمی کند. این محصول دارای دریچه باد می باشد که به راحتی راه اندازی می شود و به پمپ باد متصل شده و باد به داخل هدایت می شود. این محصول به دلیل توخالی بودن و از باد پر بودن دارای حساسیت های زیاد می باشد که باید آن را از بروز سوراخ شدگی و پارگی در امان نگه داشت تا دچار مشکل نشد و توانست ساعات طولانی از وجود این محصول بی نظیر بهره برداری کرد. در صورت بروز سوراخ شدگی نیز احتمال ترمیم بدنه وجود دارد و می توان بدنه را با چسب و وصله تعمیرات ترمیم کرد و از آن مجدد استفاده کرد. خرید جلیقه شنا بادی کودک اصل اینتکس با مراجعه به فروشگاه سنتر اینتکس و با پرداخت هزینه کم انجام می شود.

 نوع نجات غریق
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 تعداد محفظه باد 2
 سنین مورد استفاده 3 تا 6 سال
 وزن 300 گرم
 سایز بندیندارد
 شرکت سازنده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای دو قفل پلاستیکی
 مناسب استفاده در تمام آب ها
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...