لوازم شنا

جلیقه شنا بادی اینتکس مدل اعداد

از {{model.count}}

intex 58660

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

جلیقه شنا بادی اینتکس مدل اعداد از سری محصولات بادی پر کاربرد در طی سال های اخیر می باشد که با طراحی زیبا و خاص در اختیار علاقه مندان است و می تواند با قیمت مناسب و کیفیت بالا برای افراد در طی سال های زیاد مورد بهره برداری قرار گیرد. این محصول دلخواه رنگ زیبا نیز دارد که با داشتن طرح های چاپی بر روی خود توجه عده زیادی را به خود جلب می کند و می تواند زیبایی زیادی را برای آن ها رقم بزند. جلیقه شنا بادی ساخت شرکت اینتکس است که با قیمت مناسب تولید شده است و در اختیار افراد می باشد و خریدی به صرفه برای آن ها معرفی می شود که مناسب استفاده در محیط های آبی و حضور کودکان در شرایط استاندارد می باشد.

خرید جلیقه شنا بادی اینتکس مدل اعداد ارزان این محصول دلخواه ضخامت زیادی دارد و از بدنه ای بادی و توخالی تشکیل شده است که با تکیه بر خصوصیات منحصر به فردی که دارد می توان از آن برای آموزش شنا و تفریحات مهیج آبی استفاده کرد. بدنه ضد حساسیت است و بدون پس دادن رنگ استفاده می گردد و می تواند شرایط قرار گیری آسان و استاندارد را ایجاد کند تا کودکان تعادل در محیط های آبی داشته باشند و به داخل آن فرو نروند و در نهایت بتوانند ایمنی لازم را داشته باشند. جلیقه شنا بادی به صورت تاشو و خالی از باد حمل و جا به جا می شود و می تواند در زمان رسیدن به محل مورد نظر به وسیله پمپ باد دستی و ساده راه اندازی گردد. در نتیجه وسیله ای مسافرتی نیز معرفی می شود که جهت رفتن به مسافرت و گردش همراه افراد می باشد و می تواند بهترین اوقات را برای کودکان رقم بزند. این محصول کاربردی دارای بند پلاستیکی برای تنظیم سایز نیز می باشد که در دو سوی بدنه قرار دارد و قابلیت تنظیم سایز برای هر یک از کودکان را ایجاد می کند. به جهت خرید آسان جلیقه شنا بادی اینتکس مدل اعداد به نمایندگی سنتر اینتکس مراجعه نمایید.

 نوع نجات غریق
 جنس بدنه وینیل
 سنین مورد استفاده 3 تا 6 سال
 وزن 280 گرم
 سایز بندیندارد
 شرکت سازنده اینتکس
 سایر ویژگی ها  مناسب کودکان
 رنگ زرد
 دارای دو قفل پلاستیکی
 مناسب استفاده در تمام آب ها
 اقلام همراه-


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...