لوازم شنا

تور والیبال بادی روی آب اصل اینتکس

از {{model.count}}

intex 56508

تعداد
نوع
950,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تور والیبال بادی روی آب اصل اینتکس سبب ایجاد تفریحات مهیج آبی می شود که می توان بر روی سطح آب های آرام به بازی والیبال پرداخت و از شرایط لذت برد. این محصول می تواند شرایط خوبی را مهیا سازد تا علاقه مندان بتوانند در سطح آب ساعات خوشی را سپری کنند و از این شرایط لذت ببرند. در ساختار محصول بخش های مفید و مناسبی قرار گرفته است که سبب ایجاد کارایی می شود. همچنین به همراه آن توپ کوچک و سبک برای والیبال بر روی سطح آب می باشد که جزو مزیت های مهم آن به حساب می آید. این محصول در سطح آب به داخل فرو نمی رود و به حالت شناور باقی می ماند و می تواند تعادل زیادی را ایجاد سازد.

فروش تور والیبال بادی روی آب اصل اینتکس باکیفیت تعادل موجود در این محصول به دلیل سبک بودن و شناور بودن آن می باشد اما دو کیسه جهت پر کردن برای ایجاد تعادل بیش تر در دو سوی بدنه واقع شده است که می تواند بیش ترین میزان کارایی و سازگاری را ایجاد کند و در نهایت برای افراد بهترین گزینه باشد. این محصول دارای بدنه ای ضخیم می باشد که به سرعت آسیب پیدا نمی کند. اما به طور کلی با برخورد اشیاء تیز به بدنه دچار سوراخ شدگی می شود که آسیب پیدا می کند و دیگر نمی توان آن را با تعادل کامل بر روی سطح آب قرار داد و از آن لذت برد. از این رو باید نسبت به مراقبت کردن از بدنه اقدام کرد و از شرایط به وجود آمده بهره برداری کرد تا سلامت بدنه به خطر نیوفتد و بتوان از آن در طی سال های زیاد بهره برداری کرد. وزن محصول کم می باشد و به دلیل داشتن بسته بندی کمجا می توان آن را در مسافرت و گردش با خود به همراه داشت و از شرایط لذت برد. در این صورت برای تمامی رده های سنی بهترین تفریحات آبی را رقم می زند. به جهت انتخاب و خرید تور والیبال بادی روی آب اصل اینتکس با قیمت مناسب به فروشگاه سنتر اینتکس وارد شده و محصول را وارد سبد خرید خود نمایید.

نوع تفریحی
 طول 239 سانتی متر
 عرض 64 سانتی متر
 ارتفاع 91 سانتی متر
 جنس بدنه PVC
 وزن 1.5 کیلوگرم
 نوع توپوینیل
 پمپخیر 
 نوع پمپ-
 سایر ویژگی ها مناسب تمام سنین
 طراحی بسیار زیبا
 قابل استفاده بر روی آب
دارای دو کیسه مخصوص پرکردن برای ایجاد تعادل
دارای توپ والیبال سبک
 تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...