استخر بادی

استخر توپ بادی طرح ماشین مسابقه بزرگ

از {{model.count}}

bestway 93404

تعداد
نوع
1,500,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

استخر توپ بادی طرح ماشین مسابقه بزرگ دارای طراحی زیبا و فانتزی می باشد که رنگبندی جذابی نیز دارد و می توان با در نظر گرفتن تمامی مزیت های لازم از آن بهره برداری کرد. این محصول برای رده سنی کودک ساخته شده است و تفریحات مهیج را برای آن ها رقم می زند و در واقع دارای طراحی بی عیب و نقص می باشد. به این ترتیب می توان با تکیه بر خصوصیات های منحصر به فردی که دارد آن را مورد بهره برداری طولانی قرار داد و از آن لذت برد. این محصول دارای طراحی جذابی است که به همراه آن توپ های بادی و رنگی نیز وجود دارد تا بتوان از آن به عنوان یک استخر توپ منحصر به فرد استفاده کرد و از آن لذت برد. استخر توپ بادی با رنگبندی جذاب و زیبا ساخته شده است و تولید آن توسط شرکت بست وی انجام گرفته است و از بهترین مواد اولیه برخوردار می باشد تا بتوان شرایط حضور برای تفریحات مهیج را داشت و از آن لذت برد. 

خرید استخر توپ بادی طرح ماشین مسابقه بزرگ جدیداین محصول را می توان در محیط خانه و یا در فضای باز استفاده کرد و برای کودکان لذت داشتن تفریحات مهیج را ایجاد کرد. چرا که بدنه دارای سازگاری های لازم می باشد و می توان از آن در معرض تابش خورشید نیز استفاده کرد و دارای مقاومت کافی در برابر عوامل مختلف می باشد. به این ترتیب طول عمر بالا نیز دارد تا در طی سال های زیاد بتوان بدون محدودیت آن را استفاده کرد و برای کودکان مهیا کرد. بدنه دارای رنگبندی فانتزی و جذاب می باشد که دچار تغییر رنگ و یا پس دادن رنگ در گذر زمان نمی شود و ظاهر خود را حفظ می کند. در نتیجه با قرار گیری در فضای باز نیز تغییر شکل پیدا نخواهد کرد و استاندارد ترین حالت ممکن را برای افراد خواهد داشت. چنانچه قصد خرید استخر توپ بادی طرح ماشین مسابقه بزرگ را دارید می توانید به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه کرده و خرید خود را نهایی سازید.

نوعخانگي، مسافرتی
سازنده بست وی
طول 135 سانتي متر
عرض 99 سانتي متر
ارتفاع کلی 43  سانتي متر
جنس رويه وینیل
طرح رویه طرح دار ماشین
جنس کف وینیل
پمپ
نوع پمپ -
ساک حمل 
ساير ويژگي ها وزن بسته بندي: 2.5 کیلوگرم
 داراي توپ رنگی همراه
اقلام همراهبرچسب تعميرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...