استخر بادی

استخر بادی اینتکس سرسره دار طرح جنگل

از {{model.count}}

intex 57161

تعداد
نوع
5,100,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

استخر بادی اینتکس سرسره دار طرح جنگل محصولی جذاب و مناسب برای استفاده کودکان است که دارای طراحی متفاوتی بوده و در مقایسه با دیگر نمونه ها، قابلیت های گوناگونی دارد که موجب می شود تا در میان خریداران محبوبیت بالایی داشته باشد. این استخر بادی به صورت مستطیلی طراحی شده است و دارای دو قسمت می باشد. یک بخش که دارای ابعادی کوچک می باشد و به صورت یک حوضچه طراحی شده است که قسمت ورودی سرسره بادی در داخل آن قرار می گیرد. با این طراحی، جهت استفاده کودکان از سرسره نیازی نیست تا به خارج استخر بادی بروند. 


استخر بادی سرسره دار اینتکس طرح جنگل

بر روی دیواره این بخش از استخر بادی آبپاش قرار دارد که هیجان بازی های کودکان را افزایش می دهد. سرسره بادی نیز به صورت مواج ساخته شده است تا کودک بتواند به راحتی بر روی آن سُر بخورد. این محصول دارای اسباب بازی های متعدد و جذابی است که با طراحی فانتزی و زیبا، محیطی بی نظیر برای بازی های کودکان ایجاد کرده اند. یکی از ویژگی های این استخر بادی، برخورداری از ابعاد بزرگ است که برای استفاده گروهی کودکان مناسب بوده و فضای مناسبی را برای بازی دارد. این محصول را می توانید به راحتی در محیط های باز راه اندازی کنید و از بابت کیفیت محصول خاطر جمع باشید. این استخر بادی توسط شرکت اینتکس طراحی و تولید شده است و از نوع درجه یک می باشد که طول عمر زیادی دارد و تا سال ها بدون افت کیفیت قابل استفاده است.

برای خرید استخر بادی اینتکس سرسره دار طرح جنگل با ارزان ترین قیمت و کیفیت ایده آل و به صورت کاملا اورجینال به سایت سنتر اینتکس مراجعه کرده و سفارش خود را مطرح کنید.

 نوع تفریحی
 طول   244 سانتی متر
 عرض 198 سانتی متر
 ارتفاع 71 سانتی متر
 جنس بدنه وینیل
 وزن 6.75 کیلوگرم
 تحمل وزن 81 کیلوگرم
 پمپ خیر 
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هامناسب کودکان و نوجوانان
دارای اسباب بازی های مجزا
دارای سرسره بادی
دارای آبپاش بادی
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...