استخر بادی

استخر بادی سرسره دار اینتکس طرح مزرعه

از {{model.count}}

intex 57154

تعداد
نوع
4,650,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

استخر بادی سرسره دار اینتکس طرح مزرعه محصولی جذاب و منحصر به فرد است که برای استفاده کودکان تولید شده و دارای ظاهری بی نظیر می باشد. این استخر بادی دارای امکاناتی همچون سرسره بادی است که برای کودکان بسیار هیجان انگیز بوده و لذت سُر خوردن در داخل آب را برای آن ها به همراه دارد. این استخر زیبا و جذاب دارای قابلیت های گوناگونی می باشد که برای استفاده کودکان فضایی مناسب و پر از هیجان را ایجاد می کند. به این ترتیب کودک از دیدن آن شگفت زده شده و به استفاده از آن تمایل زیادی نشان می دهد. 

استخر بادی سرسره دار اینتکس طرح مزرعه

این محصول برای استفاده در فضاهای باز مناسب بوده و به خصوص در روز های تابستان، محیطی بی نظیر برای بازی های آبی کودکان را در اختیار آن ها قرار می دهد. محصول فوق علاوه بر داشتن سرسره بادی، دارای یک آبپاش در بالای سرسره می باشد که در طول بازی کودک، آب را بر روی سرسره پمپاژ می کند. طراحی این استخر بادی به شکل مزرعه است که فضایی زیبا و شاد را ایجاد کرده است. دور تا دور این محصول نیز اسباب بازی های بادی متنوعی وجود دارد که کودک در طی استفاده می تواند از آن ها بهره مند شود. این محصول کیفیت بالایی داشته و طول عمر زیادی دارد. پیش از راه اندازی لازم است تا فضای مناسبی متناسب با ابعاد استخر بادی در نظر بگیرید. این محیط باید عاری از اشیای تیز بوده و هموار باشد. شما برای ایجاد این فضا از انواع زیرانداز استخر نیز می توانید استفاده نمایید. سپس اقدام به راه اندازی و باد زدن استخر بادی کنید.

استخر بادی سرسره دار اینتکس طرح مزرعه با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت از طریق سایت سنتر اینتکس قابل خریداری است.

 نوعتفریحی
ظرفیت آب450 لیتر
طول290 سانتی متر
عرض180 سانتی متر
ارتفاع104 سانتی متر
جنس رویهPVC طرح چرم
ظاهر رویهساده
کف بادشو-
پمپ-
نوع پمپ-
رده سنیکودک
سایر ویژگی هاشامل 2 قارچ ، 4 پروانه و 3 گل عروسکی
دارای سرسره سرخود
دارای آبپاش در قسمت بالای استخر
وزن: 5 کیلوگرم
اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...