استخر بادی

استخر بادی بست وی مدل بزرگسال پنج ضلعی

از {{model.count}}

Bestway 54153

تعداد
نوع
3,250,000
3,090,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

استخر بادی بست وی مدل بزرگسال پنج ضلعی یکی از جذاب ترین استخر های بادی مخصوص برای استفاده بزرگسالان است که با ارزان ترین قیمت در سایت سنتر اینتکس به فروش می رسد. این استخر بادی داری طراحی ویژه ای بوده که متناسب با نیاز بزرگسالان طراحی شده است و هم چنین برای استفاده خانوادگی و گروهی نیز مناسب است. این محصول با طراحی ایده آل خود فضای مناسبی برای استفاده خانواده ها را فراهم می کند که کودکان در کنار والدین بتوانند به تفریحات آبی بپردازند. 

استخر بادی بزرگسال بست وی مدل پنج ضلعی

طراحی این استخر بادی به صورت پنج ضلعی می باشد. دیواره استخر بادی پهن بوده و در صورت تکیه دادن افراد به دیواره، استخر بادی واژگون نخواهد شد. این محصول دارای دو عدد صندلی بادی مناسب برای استفاده بزرگسالان و کودکان بوده که در دو گوشه از پنج ضلعی قرار دارند. این صندلی ها به بدنه متصل بوده و بسیار نرم و راحت هستند. در بالای این صندلی های بادی به صورت متصل به دیواره استخر بادی، دو عدد تکیه گاه وجود دارد که بادی بوده و انعطاف مناسبی دارد که در زمان نشستن در داخل استخر بادی به راحتی می توان به آن تکیه داد. این محصول بر روی بدنه دارای دو عدد جالیوانی می باشد که در کنار تکیه گاه قرار دارد تا بتوانید در داخل استخر، به نوشیدنی مورد علاقه خود نیز دسترسی داشته باشید.

برای خرید استخر بادی بست وی مدل بزرگسال پنج ضلعی با قیمت ارزان و کیفیت بالا به سایت سنتر اینتکس مراجعه کرده و پس از ثبت سفارش، این محصول را در اسرع وقت درب منزل دریافت کنید. هم چنین برای خرید حضوری می توانید با شماره های موجود در سایت سنتر اینتکس تماس بگیرید.

نوعخانگی ، سفری
ظرفیت 575 لیتر
طول 213 سانتی متر
عرض 206 سانتی متر
ارتفاع 69 سانتی متر
جنس رویه وینیل
جنس بخش کناری وینیل
جنس کف وینیل دولایه
پمپ-
نوع پمپ-
ساک حمل-
سایر ویژگی ها ساختار دو لایه
 دارای عمق مناسب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...