استخر بادی

استخر بادی کودک اینتکس مدل آکواریوم مربعی

از {{model.count}}

Intex 57471

تعداد
نوع
2,190,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک اینتکس مدل آکواریوم مربعی محصولی ویژه و جدید است که توسط شرکت اینتکس تولید شده و توانسته رضایت خاطر خریداران را جلب نماید. این استخر بادی با برخورداری از کیفیت بالا و طراحی زیبا، بهترین گزینه برای استفاده در فضاهای مختلف بوده و با ابعاد بزرگ، محیطی مناسب برای بازی های کودکان به صورت دسته جمعی را در اختیار آن ها قرار می دهد. به این ترتیب می توان به خوبی آن را مورد استفاده قرار داد و با قرار دادن آن در فضاهای باز، مانند حیاط ویلا و باغ، فضایی ایده آل برای بازی بچه ها فراهم کرد.

استخر بادی مربعی اینتکس مدل آکواریومی

این محصول به صورت مربعی طراحی شده است که محیطی بی نظیر را ایجاد می کند. دیواره این استخر بادی به صورت پهن ساخته شده است که انعطاف بالایی داشته و کودک به راحتی می تواند به آن تکیه بدهد بدون اینکه اذیت شود. هم چنین این محصول دیواره ای چند لایه دارد که هر یک دارای دریچه باد مجزا هستند. از ویژگی های این محصول برخورداری از طرح های آکواریومی فانتزی و جذاب بر روی بدنه است که ظاهری شاد و رنگارنگ را به استخر بادی می دهد. به همین دلیل کودکان به خوبی جذب این محصول شده و به استفاده از آن تمایل زیادی نشان می دهند. این محصول از وینیل ساخته شده است و دارای مقاومت بالایی بوده و طول عمر زیادی دارد. به راحتی می توان آن را به صورت طولانی مدت مورد استفاده قرار داد و هم چنین پس از استفاده نیز به سادگی تخلیه می شود تا فضای کمی را اشغال کند.

برای خرید استخر بادی کودک اینتکس مدل آکواریوم مربعی با مراجعه به سایت سنتر اینتکس و ثبت سفارش، این محصول را درب منزل دریافت نمایید.

نوعتفریحی
 طول 159 سانتي متر
 عرض 159 سانتي متر
 ارتفاع 50 سانتی متر
 ظرفیت 340 لیتر
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت لایه های بدنه 0.30 میلی متر
 جنس کف وینیل
 کف بادی-
 پمپ باد-
 نوع پمپ-
 ساير ويژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 آرگونومی ساخت دو لایه ای
 وزن: 2.6 کیلوگرم
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...