استخر بادی

استخر بادی کودک اینتکس مدل رنگی بزرگ

از {{model.count}}

Intex 56441

تعداد
نوع
1,450,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک اینتکس مدل رنگی بزرگ محصولی جدید و جذاب است که با ترکیب رنگ فوق العاده برای استفاده کودکان مناسب بوده و طراحی ساده ای دارد. این استخر بادی به صورت رینگی ساخته شده است و دیواره ای متشکل از چند حلقه بادی متصل به هم دارد. این حلقه های بادی دارای رنگ های شاد و بسیار زیبایی هستند و دیواره ای زیبا را به وجود آورده اند. این حلقه ها به صورت جداگانه باد شده و به این ترتیب استخر بادی راه اندازی می شود.

استخر بادی رینگی رنگارنگ اینتکس

این محصول دارای قطری برابر با 168 سانتی متر است که برای استفاده چند کودک مناسب می باشد. این استخر وزن بسیار کمی دارد که به راحتی می توان آن را حمل و جابه جا کرد. به همین دلیل برای مسافرت نیز مناسب بوده و می توانید به راحتی آن را به همراه خود در مسافرت ها ببرید. این محصول در حالت بسته بندی فضای کمی را اشغال می کند و ابعادی کوچک دارد. به همین دلیل به راحتی در میان لوازم سفری جای می گیرد. برای راه اندازی آن نیز نیازمند یک پمپ باد اینتکس هستید که می توانید انواع مختلفی از آن را با بالاترین تنوع در سایت سنتر اینتکس خریداری نمایید. این محصول دارای بدنه ای از وینیل است که دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه و فشار است. این محصول استحکام بالا و طول عمر زیادی دارد و تا سال ها قابل استفاده می باشد. شما می توانید به راحتی از این استخر بادی استفاده کنید و تا سال ها نیازی به خرید محصول جدید نخواهید داشت.

برای خرید استخر بادی کودک اینتکس مدل رنگی بزرگ با وارد شدن به سایت سنتر اینتکس و ثبت سفارش، این محصول را سفارش دهید و درب منزل دریافت نمایید.

نوعخانگی
ظرفیت 713 لیتر
قطر 168 سانتی متر
ارتفاع 46 سانتی متر
وزن 2.5 کیلوگرم
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC رنگی ساده
جنس کف PVC ساده
پمپ-
نوع پمپ-
ساک حمل-
سایر ویژگی ها ساختار چهار طبقه ای
 قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ
مناسب سنین بالای 3 سال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...