استخر بادی

استخر بادی بزرگسال اینتکس مدل گرد

از {{model.count}}

INTEX 57190

تعداد
نوع
3,800,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

استخر بادی بزرگسال اینتکس مدل گرد یکی از برترین نمونه های استخر بادی در ابعاد بزرگ می باشد که محصولی خاص بوده و برای استفاده کودکان و بزرگسالان به صورت هم زمان ایده آل است. این استخر بادی که در گروه استخر های بادی خانوادگی جای می گیرد دارای طراحی جذابی است تا راحتی را برای افراد فراهم کند. این محصول به صورت گرد طراحی شده است و یک استخر بادی پرکاربرد با قابلیت های گسترده می باشد.

استخر بادی خانوادگی گرد اینتکس

در بخشی از این استخر بادی یک نشیمنگاه وجود دارد که برای نشستن دو نفر بزرگسال مناسب است. این نشیمنگاه به صورت بادی بوده و بسیار نرم و راحت می باشد. در بالای این فضا نیز متصل به دیواره استخر بادی، یک پشتی بادی وجود دارد که در زمان نشستن می توانید به راحتی سر و گردن را به آن تکیه داده و از ریلکس کردن در داخل آب لذت ببرید. در دو طرف این نشیمنگاه بر روی دیواره محصول، دو عدد جالیوانی تعبیه شده است تا در زمان استفاده از استخر، نوشیدنی مورد علاقه خود را به همراه داشته باشید. دیواره این استخر بادی به صورت سه لایه بوده و پهن می باشد. این دیواره به رنگ آبی شفاف طراحی شده است و زیبایی منحصر به فردی را ایجاد می کند. این محصول به افرادی توصیه می شود که به تفریحات آبی خانوادگی و خصوصا با کودکان علاقه دارند می توانند پس از تهیه این محصول، آن را در حیاط ویلا و یا باغ خود قرار دهند و از بازی در داخل این استخر بادی بی نظیر و همراهی با کودکان لذت ببرند. 

برای خرید استخر بادی بزرگسال اینتکس مدل گرد با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت با مراجعه به سایت سنتر اینتکس و ثبت سفارش، این محصول ویژه را درب منزل دریافت نمایید.

 نوعخانوادگی
ظرقیت آب640 لیتر
طول224 سانتی متر
عرض216 سانتی متر
ارتفاع76 سانتی متر
جنس رویهPVC بی رنگ
ظاهر رویهساده لایه ای
کف بادشو-
پمپ-
 نوع پمپ-
رده سنیکودک و بزرگسال
سایر ویژگی هاطراحی گرد با صندلی و تکیه گاه سرخود
بسته بندی کوچک و قابل حمل
وزن: 7 کیلوگرم
دارای دو جای لیوان و بطری
اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...